405 Club, door en voor 405 rijders
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

peugeot 505
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peugeot505
405 Kenner


Dave
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 107
Woonplaats: Beveren-waas(Belgie)
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Ma 25 Jul, 2005 20:32    Onderwerp: peugeot 505 Reageer met quote Add User to Ignore List
hallo ik ben Dave 32jaar en woon in Belgie Oops en rij sinds een jaar met een 405 vendome met airco+schuifdak maar zonder achterspoiler.na het aankopen van een 505GTI als hobbyauto moest er ook een dagelijkse franse luxe limo komen.geen slechte beslissing na 10jaar spartaans duits te hebben gereden Wink

Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
*edit: borntobewild, even de urls goedgezet Smile



Peugeot 309 GL '89 + 85.000km
Peugeot 405SRI '90 + 104.000km
Peugeot 505GTD '84 +383.000km



Laatst aangepast door peugeot505 op Za 01 Nov, 2008 16:32, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Ma 25 Jul, 2005 20:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom hier,

ik had je een tijdje geleden nog gemaild,
fijn dat je je nu hebt aangemeld, veel lees plezier hier.
De foto's doen het nog niet, maar we zullen even kijken hoe dat komt



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 26 Jul, 2005 17:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Door het plaatsten van een url ipv de code die zo mooi onder "MyImages word aangemaakt voor je Very Happy
Misschien kan je die nog even kopieren"


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jul, 2005 0:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom, staan je foto's ook op peugeotheaven.com???
Daar staat namelijk een "Damn fine" STI, alles orgineel, echt prachtig...



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Viperations
405 Maniak


Joris
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1752
Woonplaats: Woerden
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jul, 2005 19:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zie dat je je stuur hebt veranderd, maar uit welke auto komt die? Is dat een 306 stuur? Het staat namelijk best goed....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jul, 2005 19:14    Onderwerp: Re: peugeot 505 Reageer met quote Add User to Ignore List
peugeot505 schreef:
hallo ik ben Dave 32jaar en woon in Belgie Oops en rij sinds een jaar met een 405 vendome met airco+schuifdak maar zonder achterspoiler.na het aankopen van een 505GTI als hobbyauto moest er ook een dagelijkse franse luxe limo komen.geen slechte beslissing na 10jaar spartaans duits te hebben gereden Wink

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

*edit: borntobewild, even de urls goedgezet Smile


2x airbag??


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jul, 2005 19:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
1: Het is een orgineel stuur dat geleverd is in de latere modellen 405.
405's met een 4-spaaks stuur (waar ik nog steeds naar op zoek ben!) hebben sowieso 1 airbag.

2: Als ik niet lieg, zijn er ook 405's met dubbele airbags...

En daarom.... wil ik een STI.... en een T16 Razz



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
peugeot505
405 Kenner


Dave
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 107
Woonplaats: Beveren-waas(Belgie)
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jul, 2005 23:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
@borntobewild, bedankt om de foto's zichtbaar te maken, ik ben niet zo handig met computer Rolling Eyes

@Easterboy,als dat een sorrento groene is die jij bedoeld dan is dat waarschijnlijk de mijne, al moet ik er eerlijkheidshalve bij vermelden dat het geen echte STI is,maar dat type leunt het dichtste aan bij mijn uitvoering die niet voorkwam bij types in het profiel, zijn er wel vndome uitvoeringen geleverd in nederland?

@Viperations,zoals easterboy terecht schreef is het stuur compleet origineel en heeft een airbag,geen aan de passagierskant.voor de rest is mijn 405 geheel origineel,enkel had de vendome standaard de mi achterspoiler maar waarom de mijne die niet heeft,weet ik niet,maar vind het persoonlijk mooier zonder Cool .

hetgeen de mijne verschilt met een STI is voor zover ik weet STI-2.0 motor,ik 1.8,STI koplampsproeiers,ik niet en bij de STI loopt de houten inleg verder in de deurpanelen.Als er nog verschillen zouden zijn...just shoot!

Tot slot @405GLX,op het vorig forum is het er niet van gekomen wegens tijdsgebrek(heb wel bijna alles gelezen),maar nu op dit nieuw maak ik gewoon tijd

groet Dave



Peugeot 309 GL '89 + 85.000km
Peugeot 405SRI '90 + 104.000km
Peugeot 505GTD '84 +383.000km

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jul, 2005 23:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zou je wellicht geen SRI hebben???


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
peugeot505
405 Kenner


Dave
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 107
Woonplaats: Beveren-waas(Belgie)
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jul, 2005 23:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik weet het niet,maar een SRI heeft toch geen mi bumpers, en voor en achter elektrische raambediening?


Peugeot 309 GL '89 + 85.000km
Peugeot 405SRI '90 + 104.000km
Peugeot 505GTD '84 +383.000km

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jul, 2005 23:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
peugeot505 schreef:
Ik weet het niet,maar een SRI heeft toch geen mi bumpers, en voor en achter elektrische raambediening?


Over de bumpers heb je gelijk, maar die ramen niet...

Click to view full-size and click again for resized image
Foto van onze SRI... elektrische ramen voor en achter.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Do 28 Jul, 2005 8:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
peugeot505 schreef:

Tot slot @405GLX,op het vorig forum is het er niet van gekomen wegens tijdsgebrek(heb wel bijna alles gelezen),maar nu op dit nieuw maak ik gewoon tijd
groet Dave

Geeft niet, zoiets dacht ik al, maar heb je ook nog wat grotere foto's,
en we hebben de 3e meeting op 3 september in oude tonge, zie je mogelijkheid om hier na toe te komen, wij allemaal willen die 405 heel graag zien.



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
peugeot505
405 Kenner


Dave
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 107
Woonplaats: Beveren-waas(Belgie)
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Do 28 Jul, 2005 17:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik ben gemotiveerd om naar een meeting van jullie te komen,ben ook 405 liefhebber,maar ik denk dat 3 september niet echt gaat lukken,maar ik verzorg de 405 gewoon verder tot jullie hem eens in real live kunnen zien,en ik die van jullie Very Happy
Grotere foto's heb ik ook,maar als ik ze zelf moet plaatsen dan zal het niet echt snel lukken denk ik(computerleek Oops )


@Easterboy,idd,wist niet dat een SRI dit ook had,in Belgie zijn er niet zo veel SRI's wel gewone SR al dan niet diesel,en die hebben enkel vooraan elek.ramen.,heb jij ook elek.en verwarmde spiegels L+R? en een temperatuuraanduiding naast je klok?
groet Dave



Peugeot 309 GL '89 + 85.000km
Peugeot 405SRI '90 + 104.000km
Peugeot 505GTD '84 +383.000km

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 28 Jul, 2005 18:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
peugeot505 schreef:
@Easterboy,idd,wist niet dat een SRI dit ook had,in Belgie zijn er niet zo veel SRI's wel gewone SR al dan niet diesel,en die hebben enkel vooraan elek.ramen.,heb jij ook elek.en verwarmde spiegels L+R? en een temperatuuraanduiding naast je klok?
groet Dave


Of wij verwarmde spiegels hebben weet ik niet, op onze vorige GRI van 1990 hadden wij dat wel, dus ik denk dat het ook op onze SRI zit.
Alleen onze rechterspiegel is elektrisch verstelbaar (niet echt goed bedacht van Peugeot).
En de temperatuurmeter hebben wij helaas ook niet.
Wij hebben wel houtinleg in het middenconsole en koplampsproeiers.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
peugeot505
405 Kenner


Dave
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 107
Woonplaats: Beveren-waas(Belgie)
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Do 28 Jul, 2005 20:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
koplampsproeiers dat is wel sjiek he,ik weet niet of die naderhand nog in te bouwen zijn, maar ik zou dat wel willen, de bedrading is geen enkel probleem want bij mijn 405 ligt de complete bedrading voor alle mogelijke accesoires,zelf cruise control.(die niet te vinden is op de sloop)en jij hebt je middenconsole in houtinleg,bij de mijne is het enkel de strip in het dashbord net als bij een STI,waarbij dat die in de deurpanelen verderloopt.
groet Dave



Peugeot 309 GL '89 + 85.000km
Peugeot 405SRI '90 + 104.000km
Peugeot 505GTD '84 +383.000km

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls