Je voelt je lekkerder in een 405
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

HyperX (405 GRX 1.8 Air-Line '95)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Do 01 Mrt, 2007 22:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Orginele bevestigingspunten voor de voorstoelen worden gewoon gebruikt. Alleen de glijrails op de stoel van een XM interieur is anders. Deze vervangen met een 405 glijrails(dat past 1 op 1) en je hebt gewoon je orginele bevestigingpunten.

Achterbank is meer werk, maar het resultaat is een heerlijke zit Wink



Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Leo205
405 Gek


Leo
Registratie: 15-8-2005
Berichten: 1486
Woonplaats: Leerbroek (ZH)
Leeftijd: 34

BerichtGeplaatst: Do 01 Mrt, 2007 22:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
HyperX schreef:
Lea is het de versie met die grijze strip erop ? of geheel wit en wat wil je ervoor hebben stuur me even PM.

En als ik het zo lees kan ik beter een peugeot lederen interier nemen van bijv. mi16 ofzo want anders verlies ik me orginele bevestigingspunten Smile

Greetz HyperX


Er hoort wel een strip op, maar die heb ik niet meer (kun je er wel zo op zetten).. Als je die strip er wel op hebt, zie je weinig van het rood meer..



205 1.3 Rallye - 205 1.6 XS

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 0:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
HyperX schreef:
Reeds al 300 geboden dus boven te verwachten budget Sad maar we geven de hoop niet op van de week maar is langs bij emmeloord ofzo daar zit een peug sloop heb ik gehoord Smile
of je bedoeld gaos. die zit wel in emmeloord, maar is niet specifiek peugeot.

welkom trouwens...


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
HyperX
405 Liefhebber!


Michael
Registratie: 17-4-2006
Berichten: 88
Woonplaats: Dronten
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 9:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bij deze de beloofde foto's

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Greetz HyperX



405 GRX 1.8 Air-Line 1995................
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je whistling !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 9:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Keurige voiture om te zien, een aanvulling voor de club (als hij lid word) whistling Very Happy

Naar boven
HyperX
405 Liefhebber!


Michael
Registratie: 17-4-2006
Berichten: 88
Woonplaats: Dronten
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 10:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Uiteraard dat gaat nog gebeuren hahahahahah Smile

PS ben ook nog opzoek naar een centerdop voor dit type velg zal deze ook even plaatsen bij onderdelen gezoch Smile



405 GRX 1.8 Air-Line 1995................
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je whistling !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 10:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Is nog bij de dealer te koop voor ongeveer een tientje Wink


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 10:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
een mooie rode Laughing

ziet er nog strak uit, mooie 405 hoor !



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
HyperX
405 Liefhebber!


Michael
Registratie: 17-4-2006
Berichten: 88
Woonplaats: Dronten
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 12:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Op de foto's ziet hij er nog erg strak uit ja maar heeft wel wat krasjes krassen deukjes en onevenheden in de lak zal van de zomer even polishen om te kijken wat er weg gepoetst kan worden en wat ervan overblijft. Zelf wil ik niet met een lakstift aan de gang gaan omat ik denk dat het er dan niet mooier op wordt.

Mischien als me budget ter zijnde tijd toelaat dat de auto dan opnieuw gespoten wordt maar heb geen benul van de kosten hiervoor.

Greetz HyperX



405 GRX 1.8 Air-Line 1995................
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je whistling !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 14:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hij is mooi, jammer van dat lelijke gebouw op de achtergrond... Razz

leuk grilletje trouwens ^^

ik zou die 3 stickers van de achterkant er afhalen en misschien een andere kleur trekhaakdop, want dat wit staat niet echt mooi vind ik.

ben je nog van plan er een spoilertje op te zetten?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
405SENIOR
405 Over kill


Stan
Registratie: 4-6-2007
Berichten: 2349

Leeftijd: 68

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 15:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Das een hele mooie. komt mij ergens bekend voor.. whistling

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 18:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Zeer mooie wagen, en natuurlijk hartelijk welkom bij het groepje 405 verslaafden. Wink

Naar boven
HyperX
405 Liefhebber!


Michael
Registratie: 17-4-2006
Berichten: 88
Woonplaats: Dronten
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 21:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Waar komt hij jou bekend van voor senior ?

Mogelijk in de toekomst een spoiler op de achterkant ja, en welke drie stickers bedoel je ik zie er maar 2 zitten Smile

Greetz HyperX



405 GRX 1.8 Air-Line 1995................
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je whistling !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 23:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
die op je achteruit Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 03 Mrt, 2007 14:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic.php?t=18231

volleder 150 euro, maar wel erg slechte staat.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls