Onze Peugeot 405 club garage, EH Autoservice !
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Peugeot 405 - bj 1988

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joske66
Nieuw


José
Registratie: 2-7-2013
Berichten: 1
Woonplaats: ZWEVEGEM

BerichtGeplaatst: Di 02 Jul, 2013 18:55    Onderwerp: Peugeot 405 - bj 1988 Reageer met quote Add User to Ignore List
Na motorpech (distributieriem defect) heeft mijn bejaarde moeder besloten niet langer te rijden met de wagen en haar Peugeot 405 ,1600 cc,benzine ,lichtbruin weg te doen.

Ik vind het zonde om de wagen waarvan het koetswerk en de binnenruimte in zeer goede staat zijn tot schroot te laten herleiden. Bovendien heeft de wagen weinig kilometers op de teller. De wagen heeft altijd binnen gestaan. Misschien kunnen wij er nog een Peugeot 405 lid mee plezieren.

Wie interesse heeft in de wagen kan mij contacteren via email jose.verbruggetelenet.be of opbellen (00.32)(0)496/344.652.

Voor 125 Euro mag de wagen opgehaald worden (regio Kortrijk - België). Gelieve er rekening mee te houden dat de wagen momenteel niet rijdt
( distributieriem te vervangen) en over geen servostuur beschikt. Batterij werd recent vervangen.

Bij de technische keuring vorig jaar waren er geen opmerkingen (blanco keuringsattest ! )

Met vriendelijke groeten,

José

P.S. t.a.v. de moderator : sorry maar het lukte mij niet om dit bericht te posten in de voorziene rubriek 'te koop'.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 02 Jul, 2013 20:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooi gebaar Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls