Winnaar van ‘Das Goldene Lenkrad’ 1987
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

ThomasGTT

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThomasGTT
Nieuw


Thomas
Registratie: 27-12-2012
Berichten: 5

Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 1:34    Onderwerp: ThomasGTT Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo,

Geen Peugeot in mijn bezit, maar wel een groot auto/oldtimer liefhebber. Ik heb mij hier specifiek aangemeld omdat ik onderzoek doe naar oldtimer bezit en een nieuw oldtimer beleid in Nederland. Voor dit onderzoek is een online vragenlijst opgesteld, die oldtimer bezitters kunnen invullen. Graag zou ik ook eigenaren van een klassieke Peugeots willen bereiken.

Verder over mij: ik ben Thomas en kom uit Den Haag, in het bezit van 2 klassiek wagens van dat 3 letterige Duitse merk. Daarnaast ook nog een passie voor rallywagens, wat heeft geleid tot een Subaru Impreza, daar komt ook mijn gebruikersnaam vandaan. Naast rallywagens heeft het circuitrijden de laatste jaren ook mijn aandacht getrokken, waardoor nog een circuitwagen deel met 4 vrienden.

Groeten!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 21:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je hebt al 1 oldtimer eigenaar gevnden van een 205 cabrio 1986 haha, maaruh ik zou ff naar peugeotforum.nl gaan de lion dior forum is dat. Daar stammen de peugeots van de jaren 50 of eerder tot heden


Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 10:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Stuur mij maar een PBtje met het onderzoek en hoe en waarom dan kijk ik even of we het willen plaatsen op onze site.


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 12:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
En verwijder katelara even voor de spamgolf begint Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 12:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Volgens mij is "Kate" niet echt Rolling Eyes


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 14:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
He, Kate. Heb je een foto van jezelf? Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 15:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik ben nu niet echt heel slecht in het spotten van spambot.
Heb op een andere internationaler forum honderden spambots gespot en verwijderd voordat ze begonnen met spammen.
En voordat ik een goed werkende botblocker had gebouwt.

Dus ik ben wel benieuwt waaruit jullie opmaken dat dit een spammer is.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 16:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kate schrijft precies dezelfde tekst als die andere gast ThomasGTT (1e gedeelte) in 2012.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 18:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Sounds valid.

Ik onthou echt niet wat elke spammer schrijft , zeker geen jaar terug Very Happy



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 18:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
d'oh dit is zijn topic Very HappyVery Happy


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 19:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 19:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Razz

Identieke tekst viel mij direct op Rolling Eyes



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jan, 2014 20:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Apart is wel is dat btbw vanmorgen reageert op een meer dan
een jaar oud topic whistling

Borntobewild schreef:
Ik onthou echt niet wat elke spammer schrijft , zeker geen jaar terug Very Happy


De spammer doet vandaag een copy paste van een antiek topic Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls