Ongekend Talent...
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

APK etc.
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Vr 17 Jun, 2011 21:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Overigens geeft oom agent pas een boete na > 2 maanden verlopen keuring, daarvoor wordt je slechts staande gehouden voor een waarschuwing... blushing (was in Zeeland overigens Razz )

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Vr 17 Jun, 2011 21:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ah, meestal doe ik het al 1 maand van te voren apk-afspraak maken dan behoudt je nog de zelfde datum. ik zal misschien wel andere overtredingen begaan whistling


Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 8:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik liet het meestal ruim een maand verlopen, dan schuift de datum namelijk mee naar achter Wink

Maarruh, back on topic maar Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 8:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronald schreef:
Overigens geeft oom agent pas een boete na > 2 maanden verlopen keuring, daarvoor wordt je slechts staande gehouden voor een waarschuwing... blushing (was in Zeeland overigens Razz )


oom agent wel ja
maar de boete heb je binnen 2 weken na verloop apk al binnen
wordt gewoon via t register van de rdw verstuurt



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 10:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heb ik nooit gehad, maar met 1,5 maand verlopen APK wél staande gehouden voor bevengenoemde waarschuwing...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 13:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Toezicht is aangescherpt,
moet ook heel eenvoudig zijn met zo'n digitale database...



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 14:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Sinds augustus vorig jaar?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 14:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
zullen we allen dan gwn aan de regels houden


Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 15:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronald schreef:
Sinds augustus vorig jaar?


sinds eind vorig jaar ja getlost



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 17:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kom ik dan binnenkort achter, apk is verlopen sinds gister, maar als het goed is heb ik dinsdag weer apk.


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
BertP
405 Gek


Bert
Registratie: 9-11-2006
Berichten: 1475
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 56

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 17:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik was dit jaar ook een week te laat met de APK (moest eerst wat plaatwerk hersteld worden). Dat is nu een paar weken terug en heb nog geen boete binnen gekregen. Dacht dat die bij overschrijding van de APK-termijn dezelfde dag nog opgestuurd zou worden, nu alles digitaal is.

Wel was mijn auto al voor de vervaldatum aangeboden voor de keuring, maar dat werd dus afkeur om eerder genoemde reden. Ik weet niet of dat uitmaakt?

@ Borntobewild:
Beetje hetzelfde als mijn situatie dus.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 17:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dat was wel de opzet
maar ze zullen wel 1 keer per week kijken denk ik
dus als je de pech jeb dat jij er dan net een dag overheen ben,ben je het zaatje getlost



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 19:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb al eens gebeld met de RDW toen mijn APK verlopen was en in nog geen nieuwe onderdelen binnen had: schorsen was toen niet direct nodig.
Pas na een week of 6 ...

Maar, als je kunt aantonen dat er onderdelen besteld zijn moet je toch onder de bekeuring uit kunnen komen, alleen is het wel veel extra werk...



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 19:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik denk dat jij gewoon een kruisje achter je naam hebt, Marc Razz

Mijn auto is van maart ('94) en elk jaar pik ik er een maand of 2 bij. Zo moet ie dit jaar pas weer eind augustus Very Happy Elk jaar te laat, nooit een boete gehad.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 18 Jun, 2011 20:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
De APK vervaldatum van mijn SRI is 8 feb. 2011 Very Happy


Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls