De enige juiste plaats voor een 405 liefhebber
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Jordy met pech..

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JordyHuis
Nieuw


Jordy
Registratie: 17-2-2014
Berichten: 6

Leeftijd: 58

BerichtGeplaatst: Ma 17 Feb, 2014 18:57    Onderwerp: Jordy met pech.. Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Jordy, ik ben 24 jaar oud en kom uit Groningen. Ik heb op mijn 18e mijn rijbewijs gehaald en heb in 2012 een zwarte Peugeot 405 1.6 GRX uit het jaar 1996 gekocht voor 600 euro. Ik heb er twee jaar zonder problemen in kunnen rijden, maar op dit moment komen de kuren toch naar boven.

Daarom heb ik me aangemeld op deze forum, misschien kan ik zelf wat sleutelen, ik heb enige ervaring.. (geleerd van mijn opa) maar ook niet genoeg om me er alleen mee te kunnen redden.

Verder vind ik het leuk om te lezen over andere oude Peugeot auto´s, en als ik andere mensen kan helpen doe ik dit met alle plezier!

Groetjes Jordy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Di 18 Feb, 2014 1:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi hoi


Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 18 Feb, 2014 9:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom op dit forum.


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
RRider
405 Liefhebber!


Christiaan
Registratie: 9-3-2010
Berichten: 54
Woonplaats: Odijk
Leeftijd: 34

BerichtGeplaatst: Ma 07 Apr, 2014 11:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo Jordy,

Je hebt de 405 nog niet weggedaan hoop ik?
Ik ben ook 24 en kom ook uit Groningen.
Ik woon nu in de buurt van Utrecht, maar ik kom nog regelmatig naar Groningen. Als ik tijd heb, wil ik best langskomen om tips te geven.
Ik heb mijn 405 al 4 jaar en best wat meegemaakt met deze auto, zelfs een ongeluk met dure schadeherstel (hij zit bijna weer in elkaar).



'95 405 Break GLX 1.6 Airline
Kracht. Souplesse. Stijl. Comfort. Ruimte.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls