Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
EH Autoservice Technisch Moderator
Edgar Registratie: 25-7-2005 Berichten: 17960 Woonplaats: Zierikzee !!!!! Leeftijd: 54
|
Geplaatst: Di 10 Jun, 2008 21:03 Onderwerp: Re: |
|
onderstel is ook niet echt handig , aangezien de sper op achteras , en tussenbak HAND bediend zijn , niks automatisch dus .......
geen voordelen in bochten , vanaf 30 KM/h worden de sperren sowieso uitgeschakeld
|
"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"
|
|
Naar boven |
|
|
johan205 Nieuw
Johan Registratie: 8-1-2007 Berichten: 16 Woonplaats: Den Haag
|
Geplaatst: Wo 11 Jun, 2008 0:06 Onderwerp: Re: |
|
Wat is trouwens het werkingsprincipe van een 405 X4?
Ik heb gezien dat de 4x4 dmv een schakelaar moet worden ingeschakeld. Wordt hiermee een lamellenkoppeling oid volledig ingeschakeld zodat er een 50-50 situatie ontstaat?
|
|
|
Naar boven |
|
|
EH Autoservice Technisch Moderator
Edgar Registratie: 25-7-2005 Berichten: 17960 Woonplaats: Zierikzee !!!!! Leeftijd: 54
|
Geplaatst: Wo 11 Jun, 2008 7:49 Onderwerp: Re: |
|
nee , volledige sper op achteras , én centraal diff
|
"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"
|
|
Naar boven |
|
|
katuut 405 Verslaafd
ruud Registratie: 21-5-2007 Berichten: 994 Woonplaats: Hoogeveen Leeftijd: 38
|
Geplaatst: Wo 11 Jun, 2008 10:12 Onderwerp: Re: |
|
405 tractor
|
90 trappelende paardjes
auto 1: xsara HDI VTR
auto 2: PUG 205
|
|
Naar boven |
|
|
|