The coolest name ever given to a car - MI16
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

terug van weg geweest (naamsverandering van Arjan naar Aap)
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 13:59    Onderwerp: terug van weg geweest (naamsverandering van Arjan naar Aap) Reageer met quote Add User to Ignore List
Jawel, hij heeft het bijna voor elkaar. NBAL heeft me bijna zo ver dat ik ook een 405 ga kopen. Binnenkort ff gaan kijken en als dat bevalt, dan mag ik van mezelf (en moet ik onder zachte dwang van NBAL Wink ) lid worden van de 405 club.

Ik ben hier ongeveer een jaar geleden ook al eens even geweest, onder de naam V06, omdat ik toen een 406 V6 op het oog had. Maar de financiele middelen ontbraken me op dat moment om hem aan te schaffen. En momenteel laat mijn huidige auto mij stukje bij beetje in de steek, dus een andere wagen is bijna noodzaak.

1 meeting heb ik al meegemaakt, en dat was de meeting in september vorig jaar bij het oude pand van EH.

nog meer info gewenst? Nou vooruit dan, ff kort: ik ben dus Arjan, 26, kom oorspronkelijk uit Deventer, maar woon nu in Zutphen en ik rij vrachtwagentjes rond om aan mijn centen te komen.

diverse edits> Ik heb ondertussen een 405, mijn aanmelding voor de 405 club ligt ergens bij TNT op de plank, een ander stuur is onderweg en voor de rest ben ik dezelfde persoon Smile



"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"



Laatst aangepast door Aap op Do 24 Jan, 2008 14:31, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
[_-_*zusje*_-_]
405 Stalker


Rianne
Registratie: 24-2-2007
Berichten: 5333
Woonplaats: Oosterland (zeeland)
Leeftijd: 30

BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 14:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heey Heey welkom Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Leeuwinnetje
Drive-hard fan


F
Registratie: 7-8-2007
Berichten: 11744

Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 14:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom Arjan,

Ik hoop dat je een mooie 405 tegen 't lijf loopt.

Veel plezier op het forum hier!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 14:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
haj en welkom enzo... Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 15:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Arjan en Arjan?

Welkom! moge je een mooie vinden, er staat hier ene hele nette



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 17:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
oh nee! Surprised hij is terug... devil

Ik heb hier helemaal niks mee te maken ! mijn 405je heeft al t werk gedaan Laughing



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 18:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ja hallo, jij hebt me de afgelopen jaren de kop gek gemaakt met pugs hier en pugs daar en pugs overal.....

t is gewoon jouw schuld Razz Razz



"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 18:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ze zijn ook best gekmakend Razz

WELCOME!!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 20:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welkom


zodra je een 405 op het oog hebt, helpen we je met je keuze

(je mag misschien wel een keer in de 405 van nbal rijden) Rolling Eyes



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 20:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
heeft ie al een paar keer gedaan paul Wink

hij heeft er al 1 op t oog...daar gaan we volgend weekend naar kijken.

En de kleur is..... Laughing



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 21:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Hey Arjan, zou eens tijd worden dat je aan de 405 raakt ook hé? die mutje butje moet er gewoon uit man. devil Wink Razz

Naar boven
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 29 Sep, 2007 1:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik weet het Co, hij heeft me 4 jaar lang zonder problemen elke dag opnieuw overal heengebracht, zonder mopperen.

Maar nu begint de jap ineens oud te worden Sad kraakjes hier, piepjes daar, lampjes die blijven branden, ruiten die niet meer functioneren (als in op en neer gaan Razz), etc. etc.



"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 29 Sep, 2007 12:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
he meer truckers op t forum Razz

welcome back Wink



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 29 Sep, 2007 19:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
yupz, nog een trucker hier, kansloos in de nacht bloemen en planten van hot naar her rijden en weer terug Smile\

Ben trouwens net terug van een toerrit met verstandelijk gehandicapten perfect (en nee, ik zat links voorin Razz)



"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Za 29 Sep, 2007 19:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Woei, bijna 405 geregeld...hoef ik nooit meer alleen samen te rijden naar meetings Laughing


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls