405 Club, door en voor 405 rijders
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Toch ook even voorstellen..
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gijs Huvenaars
Nieuw


Gijs
Registratie: 17-4-2007
Berichten: 8
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 18:30    Onderwerp: Toch ook even voorstellen.. Reageer met quote Add User to Ignore List
Dag allemaal,

Ik kijk al een tijdje mee hier op het forum en heb me laatst ook officieel geregistreerd, dus toch wel zo netjes om me even voor te stellen voor ik ga posten. Ben geen 405 rijder, maar aangezien ik toch een aanhanger van ons merkje ben vind ik ook de 405 een mooie kar om te zien. Met name de sportievere versies. Wink

Zelf heb ik een witte 106 Rallye S2. Dit is mijn tweede Rallye, na eerst een zwarte S2 te hebben gereden. Met de huidige Rallye heb ik min of meer een haat-liefde verhouding. Al meerdere keren heb ik op het punt gestaan hem de deur uit te doen. De eerste keer was hij z.g.a. verkocht, maar reed ik die dag schade waardoor de verkoop afketste. De tweede keer had ik een kijker, maar tijdens de proefrit begon de twijfel toe te slaan en heb ik hem niet verkocht. De derde keer ook weer bijna verkocht, maar ook nu weer twijfel, en heb ik besloten hem maar voor langere tijd te houden. Het is en blijft een heerlijk auto´tje. Very Happy

De lichte voorschade destijds is hersteld en toen is ook meteen de rest van de auto ontdaan van krasjes en deukjes, en heeft de auto een nieuwe laklaag gekregen. Verder zijn er nog behoorlijk wat modificaties doorgevoerd waarmee ik jullie niet zal vermoeien, maar de bedoeling is om de Rallye uiterlijk zo standaard mogelijk te houden. Goed, op de velgen, koplampen en verlaging na dan. Motorisch daarentegen staat er nog een hoop op het programma. Voor de toekomst...

Ik heb mijn Rallye in onderhoud bij Edgar, bij jullie wel bekend. Cool Ben er niet zo lang geleden nog geweest voor onderhoud en montage van een schroefset, maar daar moet ik nog eens voor terug om hem lager af te stellen.


Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image


Op het moment staat de Rallye stil met een defecte koppeling, maar dat wordt binnenkort in orde gemaakt. Niet door Edgar, aangezien ik daar nu niet heen kan rijden vanuit Eindhoven. Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 18:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welkom hier

er zitten wel heele mooie en zeldzaame velgen onder Wink



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 18:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom !

Stoer bakkie zo'n 106 rallye....jammer van de koplampen, maar da's mijn smaak.



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Gijs Huvenaars
Nieuw


Gijs
Registratie: 17-4-2007
Berichten: 8
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 18:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
daflover schreef:
welkom hier

er zitten wel heele mooie en zeldzaame velgen onder Wink


Wat is zeldzaam, dit is mijn derde setje. Wink

De koplampen moet je van houden, maar ik vind dat Morettes wel kunnen op een Rallye. Maar wieweet raak ik er nog wel op uitgekeken ooit.. Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 19:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Zo mooi op deze manier. Niet teveel tupperware erop, gewoon mooi strak wit, prachtig w00t

Naar boven
[_-_*zusje*_-_]
405 Stalker


Rianne
Registratie: 24-2-2007
Berichten: 5333
Woonplaats: Oosterland (zeeland)
Leeftijd: 30

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 19:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom !! Laughing Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
ZEN
405 Gek


ex-clublid
Registratie: 9-5-2007
Berichten: 1265
Woonplaats: Het Hooi
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 20:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wit met witte velgen!
Gisteren heb ik mijn vrouw nog verteld dat een 106 rallye er zo uit HOORT te zien!! Smile



Maar Morettes op een 106? Ik moet er nog aan wennen, vind het zo'n typisch Citroën iets... Confused



veel plezier verder... lukt best wel zonder mij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Stephan
405 Maniak


Stephan
Registratie: 27-1-2007
Berichten: 1619
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 21:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Leuk bakkie.
Staat het niet mooier als je dat zwarte van de koplampen in de kleur van de auto spuit ?



Peugeot 405 SRDT Break. Grijs kenteken.
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 21:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
volgens mij wel , volgens Gijs NIET Laughing


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 21:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
mooie peugeot hoor


ziet er erg netjes en verzorgt uit !



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 22:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Velgen... Die vallen gelijk op!
Keurige auto, en rijdt lekker.
Heb al enige malen in een 106 GTI mogen rijden...



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 02 Jul, 2007 8:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom, rallye's zijn altijd leuke bakkies Smile

En op de velgen is iedereen jalours Very Happy



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Gijs Huvenaars
Nieuw


Gijs
Registratie: 17-4-2007
Berichten: 8
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Ma 02 Jul, 2007 13:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
EH Autoservice schreef:
volgens mij wel , volgens Gijs NIET Laughing


Ben er inderdaad heilig van overtuigt dat zwart de juiste kleur is voor de Morettes. Laughing

Bedankt voor de reacties iedereen!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Leo205
405 Gek


Leo
Registratie: 15-8-2005
Berichten: 1486
Woonplaats: Leerbroek (ZH)
Leeftijd: 34

BerichtGeplaatst: Ma 02 Jul, 2007 19:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hé Gijs wave1

Zometeen komt hier nog een Rallye.nl-invasie



205 1.3 Rallye - 205 1.6 XS

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 03 Jul, 2007 22:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
gaat al de goede kant op ......

maar ja , het EH virus is ook al aardig geinfiltreerd in rallye.nl Rolling Eyes



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls