25 jaar Peugeot 405 1987-2012
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Forum Regels! [allen lezen!!!]

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 04 Jun, 2007 10:27    Onderwerp: Forum Regels! [allen lezen!!!] Reageer met quote Add User to Ignore List
Etiquette:
  • De normale fatsoensnormen gelden ook op het forum, dus schelden, beledigende of kwetsende taal, op de man spelen, discrimineren ed zijn niet acceptabel.
  • Respecteer andere forum deelnemers, dus geen waarde oordelen uitspreken over personen en/of hun auto's en/of hun gedrag, wees beleefd en hoffelijk naar anderen.
  • Chat gedrag, dus (snel opvolgende) berichten zonder echte inhoud zijn niet gewenst op het forum met uitzondering op het '405 algemeen' gedeelte.

Inhoud:
  • Discussies over alle Peugeot's en alles wat maar relatie tot Peugeot heeft zijn toegestaan, uiteraard zijn de meeste mensen op het forum vooral in de 405 geïnteresseerd.
  • Ieder bericht op het forum dient relatie te hebben tot Peugeot of de Peugeot 405 Club of (auto-) techniek in het algemeen tenzij anders aangegeven.
    Probeer met ieder bericht nieuwe informatie toe te voegen aan de discussie.

Commercie:
  • Commerciële uitingen op het forum zijn alleen toegestaan na toestemming van het bestuur.
  • Het is niet toegestaan informatie van dit forum te gebruiken voor commerciële doeleinden, inclusief direct e-mail marketing ed.
  • Handelaren die misbruik maken van dit forum zal direct de toegang ontzegd worden.
  • Signatures/handtekeningen moeten niet te groot zijn en/of te grote of opvallende banners bevatten.
    3 regels tekst of een plaatje van maximaal 60pixesl hoogte is toegestaan.
    Links naar bedrijven enkel met toestemming van de Admin, Webmaster of het Bestuur



Te koop en Gezocht

  • Het is vanaf nu NIET meer toegestaan om offtopic te reageren op een te koop of gezocht topic.
  • Je reageert ALLEEN als je interesse hebt in het aangeboden product of als je een gezocht product hebt.
  • Overige berichten worden zonder berichtgeving verwijderd, hierover word ook niet gecorrespondeerd.
  • Hou je aan de template die je krijgt te zien als je een nieuw topic in het verkoop gedeelte aanmaakt!
  • Maak een duidelijke titel aan, geef aan in wat voor staat het product is en geef een richtprijs aan.


Klachten over moderatoren
Als je een klacht hebt over een moderator dan kan je bij mij terecht, ik verwacht dan een email of een pb met het volgende.

  • De url van het topic waar het over gaat
  • Een duidelijk omschreven klacht! met alleen "waarom is mijn bericht verwijderd" doe ik niks, en krijg je ook echt geen antwoord op
  • Bedenk je heel goed voordat je de email/pb verstuur, 'heb ik dus echt iets fout gedaan', lees de regels dus nog eens, 'reageer ik nu niet te overdreven'.

Hou wel rekening dat we diverse regels en procedures nog aan het omschrijven zijn en dat iedere moderator dit nog moet leren.
Let ook op dat je waarschijnlijk niet direct antwoord krijgt, ik heb ook een baan en ben ook niet altijd online maar mits je klacht duidelijk en aan de bovenstaande eisen voldoet zal je binnen een week een antwoord krijgen

Deze regels zullen aangevuld worden als daar aanleiding voor is. In formele termen: De Peugeot 405 Club is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de berichten die op dit discussieforum worden geplaatst, al dan niet door de clubleden. De Peugeot 405 Club aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de uitlatingen in die berichten.

De Peugeot 405 Club en haar bestuur in het algemeen en de webmaster en discussie moderator(en) in het bijzonder hebben het recht om zonder opgaaf van redenen berichten in het forum te weigeren en/of te verwijderen. Er kunnen passende maatregelen van structurele aard worden genomen om te voorkomen dat dergelijke berichten worden geplaatst. Indien blijkt, dat leden van de Peugeot 405 Club bij herhaling dergelijke berichtgeving plaatsen kan dit leiden tot ontzetting van het lidmaatschap van de Peugeot 405 Club.

Een gezelliger forum begint bij jezelf!

Het bestuur.



Peugeot 405, que hermoso culo!



Laatst aangepast door Borntobewild op Wo 20 Jun, 2007 10:38, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls