Highway 405, driving in the fast lane ©
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Blood Diamond

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Anonymous
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 02 Feb, 2007 0:25    Onderwerp: Blood Diamond Reageer met quote
In de prachtige nieuwe film Blood Diamond is volgens mij ook een 405 te zien.
Op het moment dat DiCaprio en Solomon door de stad rennen terwijl alles kapotgeschoten wordt zie je een rode (als ik me niet vergis dus).
Daar worden de ramen van kapot geschoten Sad

Hoe dan ook, geweldige film.. Ondanks dit Wink

Owh, is ongeveer op de helft / 3/4e van de film geloof ik :$


Naar boven
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Vr 02 Feb, 2007 4:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Worthless


Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Anonymous
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 02 Feb, 2007 19:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Kzal de jongens van de cabine welf ff vragen om de originele filmrol :d Beetje plakken knippen, inscannen.. Zo goed? Wink

Naar boven
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 02 Feb, 2007 19:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
regel straks maar even een kopie van Taxi 4 whistling

dan weet ik wel een filmzaal voor een 405 club Privé voorstelling Wink



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 02 Feb, 2007 19:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List








Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 02 Feb, 2007 19:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
tja die filmzaal is al geregeld , de projector en alles ook , allemaal geen enkel probleem ......

kan nog mis gaan op het ontbreken van de film zelf , dus daarom vraag ik het maar even Laughing



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 0:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Vanacht even downloaden, morgen screenie?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Maurizio
405 Kenner


Maurits
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 146
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 12:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Klopt ik heb de 405 ook gespot in de film, 2 weken geleden.
maar ik d8 nog 1tje te hebben gezien maar ik weet niet meer in welk stukje... dan zou ik de dvd weer ff moeten lenen.



Peugeot 405 1.6 GLX '95

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls