Voor de 405 liefhebber.
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

ikke
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Do 24 Jan, 2008 17:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
knipperlichten w00t

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Stephan
405 Maniak


Stephan
Registratie: 27-1-2007
Berichten: 1619
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Do 24 Jan, 2008 18:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
in de Breedstralers wil ik het nog wel doen maar groot licht weet ik niet.
Me broer heeft het ook maar asl hij gaat seinen dan zie je alleen dimlicht uit en aan gaan omdat hij h4 heeft en er een koplamp in gedaan met het groot licht appart, maar die zie je helemaal niet aan gaan als hij seint. Hebben niet tijd genoeg om op te warmen.



Peugeot 405 SRDT Break. Grijs kenteken.
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Do 24 Jan, 2008 18:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
groot licht is juist fantastisch met Xenon whistling

de allereerste *FLITS* als je het grootlicht inschakelt , dan lijken het wel strobo's Cool Cool Cool Cool Cool



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Stephan
405 Maniak


Stephan
Registratie: 27-1-2007
Berichten: 1619
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Wo 05 Mrt, 2008 3:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heb bij me 406 een turbo druk metertje geplaatst. Hij doet het wel maar ik weet niet of het het doet zo als het hoord. Als je gewoon normaal rustig rijd dan gaat hij niet verder dan 0.1 bar. Volgens mij haald hij dat ook niet eens. Denk dat ik het wel weet want er zat al een slangetje bij het metertje zelf maar die was te kort dus heb ik een wat dikkere slang gepakt om hem te verlengen.
Als ik vol gas geef dan gaat hij naar de 0.5. Ik weet niet hoe veel het moet zijn. Dit is ook pas bij 3500 toeren. Koop morgen wel een dunnere slang voor het verleng stukje
Maak er ook nog wel foto's van natuurlijk.



Peugeot 405 SRDT Break. Grijs kenteken.
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Stephan
405 Maniak


Stephan
Registratie: 27-1-2007
Berichten: 1619
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Zo 20 Apr, 2008 23:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Afgelopen zaterdag is mijn deur en spoiler gespoten en het voorscherm en de achterdeur uitgespuiten. Ik moet de deur er nog wel in zetten.
Doe ik van de week wel als ik tijd heb. Moet nog wat klemmetjes halen voor de strip om de achterdeur.
Als ik de deur en de spoiler er in en op heb zitten dan ga ik wat foto's schieten.

Vanaf dat ik hem heb heb ik dit allemaal er al aan gedaan:
- Parrot carkit ingebouwt.
- Focal luidsprekers voor met Losse tweeters.
- Radio navigatie gekocht en er in gezet. VDO dayton MS 4150 RS
- Andere zonne kleppen met verlichting aan beide kanten.
- Xenon 6000 K met led stadslicht.
- Van mistachterlichten stadslicht gemaakt.
- Spioler gekocht en gespoten. (moet er dus nog op gezet worden)
- Andere rechtervoor deur gekocht en ook laten spuiten.



Peugeot 405 SRDT Break. Grijs kenteken.
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Dirk
Een en al 405


Dirk
Registratie: 19-1-2008
Berichten: 2540
Woonplaats: Gemert
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 20 Apr, 2008 23:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welk Parrot kitje heb je erin zitten?


It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Zo 20 Apr, 2008 23:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Stephan schreef:
Heb bij me 406 een turbo druk metertje geplaatst. Hij doet het wel maar ik weet niet of het het doet zo als het hoord. Als je gewoon normaal rustig rijd dan gaat hij niet verder dan 0.1 bar. Volgens mij haald hij dat ook niet eens. Denk dat ik het wel weet want er zat al een slangetje bij het metertje zelf maar die was te kort dus heb ik een wat dikkere slang gepakt om hem te verlengen.
Als ik vol gas geef dan gaat hij naar de 0.5. Ik weet niet hoe veel het moet zijn. Dit is ook pas bij 3500 toeren. Koop morgen wel een dunnere slang voor het verleng stukje
Maak er ook nog wel foto's van natuurlijk.
Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Dirk
Een en al 405


Dirk
Registratie: 19-1-2008
Berichten: 2540
Woonplaats: Gemert
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 20 Apr, 2008 23:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
withstupid Worthless Razz Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Stephan
405 Maniak


Stephan
Registratie: 27-1-2007
Berichten: 1619
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Zo 20 Apr, 2008 23:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dirk schreef:
Welk Parrot kitje heb je erin zitten?

CK3100 Black Edition
Dirk schreef:
withstupid Worthless Razz Laughing

Ik maak er foto's van als hij klaar is. Anders blijf ik foto's aan het maken.
Razz



Peugeot 405 SRDT Break. Grijs kenteken.
Click to view full-size and click again for resized image



Laatst aangepast door Stephan op Zo 20 Apr, 2008 23:49, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Dirk
Een en al 405


Dirk
Registratie: 19-1-2008
Berichten: 2540
Woonplaats: Gemert
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 20 Apr, 2008 23:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Die ga ik een dezer dagen ook eentje ophalen.
Had gedacht om die in de asbak weg te werken, aangezien ik die toch niet gebruik is het zo mooi uit het zicht weggewerkt Wink

Zorg dan ook dat ie een keer klaar is! Laughing


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Zo 20 Apr, 2008 23:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kijk voor de lol hier eens

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Dirk
Een en al 405


Dirk
Registratie: 19-1-2008
Berichten: 2540
Woonplaats: Gemert
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 20 Apr, 2008 23:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Thnx, maar ik wil em dus niet in het zicht hebben Razz


It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
White_Devil
405 Forum gek


Olaf
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 711
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 21 Apr, 2008 22:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
zal zegen ff verder kijken dan in dat topic staat ook een foto van dat ding in een asbak Wink


*** Peugeot 405 Mi16 - 1992 ***
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 22 Apr, 2008 8:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bij een 205 Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Stephan
405 Maniak


Stephan
Registratie: 27-1-2007
Berichten: 1619
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Zo 04 Mei, 2008 0:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Vandaag de spoiler er op gezet en foto's er van gemaakt en van alle andere dingen die ik er aan veranderd heb.
Hier staan foto's van hoe hij was toen ik hem kocht.
http://www.mamarlz.com/images/.....mp;start=0
Zo is hij nu met de veranderingen.
http://www.mijnalbum.nl/Album=3E7THERX

Vanaf dat ik hem heb heb ik dit allemaal er al aan gedaan:
- Parrot carkit ingebouwt. CK3100 Black Edition
- Focal luidsprekers voor met Losse tweeters.
- Radio navigatie gekocht en er in gezet. VDO dayton MS 4150 RS
- Andere zonne kleppen met verlichting aan beide kanten.
- Xenon 6000 K met led stadslicht.
- Van de mistachterlichten stadslicht gemaakt.
- Spioler gekocht en gespoten en vandaag er dus op gezet.
- Andere linnkervoor deur gekocht en ook laten spuiten op de achterdeur waar een kras zat die nu weg is, en op het voorscherm uitgespoten.



Peugeot 405 SRDT Break. Grijs kenteken.
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls