Winnaar Parijs Dakar rally (1989)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Wie is EHauto_design
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EHauto_design
405 Liefhebber!


ilona
Registratie: 18-12-2006
Berichten: 83
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 22:10    Onderwerp: Wie is EHauto_design Reageer met quote Add User to Ignore List
Wie kent er nu niet EH autoservice???
nou, ik ben de gene die het logo ontworpen heeft en gelijk tijdig ook het "zusje" van die lange!!
En als je die lange niet kent ... ( wat me raar lijkt!!! ) dan ken je zo wie zo mijn super mooie tiepmiep zus!!!!

Wil je meer over me weten vraag maar raak w00t devil



Vraag raak en krijg misschien antwoord!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 22:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het zusje van "die lange"? Klaas Bruinsma???


Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 22:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
he gezellig nog meer EH forum leden Razz


nu alleen de EH webslave nog whistling Laughing



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 22:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
@Daflover,

Vraag jij maar gelijk aan der hoe je je avatar op een normaal formaat krijgt Very Happy Very Happy

Maar even zonder gein

Welkom op het forum Very Happy

Volgens mij heb ik je al eerder gezien toen ik op een zondag enkele weken geleden mijn Mi16 ophaalde met vernieuwe koppeling, of sla ik hier de plank mis?



Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
EHauto_design
405 Liefhebber!


ilona
Registratie: 18-12-2006
Berichten: 83
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 22:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kriddo schreef:
Het zusje van "die lange"? Klaas Bruinsma???

Als je mijn 'broertje' echt zou kennen zou je banger voor hem zijn dan voor klaasje!!!



Vraag raak en krijg misschien antwoord!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
EHauto_design
405 Liefhebber!


ilona
Registratie: 18-12-2006
Berichten: 83
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 22:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kriddo schreef:
@Daflover,

Vraag jij maar gelijk aan der hoe je je avatar op een normaal formaat krijgt Very Happy Very Happy

Maar even zonder gein

Welkom op het forum Very Happy

Volgens mij heb ik je al eerder gezien toen ik op een zondag enkele weken geleden mijn Mi16 ophaalde met vernieuwe koppeling, of sla ik hier de plank mis?


Goh ja das waar... dat weet ik nog wel Cool en trouwens ik ben ook de webslave!



Vraag raak en krijg misschien antwoord!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 22:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Tis zeker best gezellig daar op t moment? Zie afwisselend de namen EH Autoservice, EH Tiepmiep en nu dus ook EHauto-design in beeld ingelogd verschijnen Very Happy


Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 22:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ach hij kan nog groter hoor whistling

nee deet gewoon ff wat verkeerd getlost



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EHauto_design
405 Liefhebber!


ilona
Registratie: 18-12-2006
Berichten: 83
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 22:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
het valt zeker nog meer op dat we nu allemaal een hele mooie avatar hebben Very Happy


Vraag raak en krijg misschien antwoord!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 22:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
EHauto_design schreef:
Als je mijn 'broertje' echt zou kennen zou je banger voor hem zijn dan voor klaasje!!!

Ahaa, dat verklaart waarom velen vanuit heel het land naar Oude-Tonge afreizen...
devil

Razz Wink

Even zonder gekheid; Welkom Ilona.
Fotografie... Van je hobby je werk kunnen maken?

Later als ik groot ben....... (is m'n F-828 oud en versleten)

Grtn, Smile



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
EHauto_design
405 Liefhebber!


ilona
Registratie: 18-12-2006
Berichten: 83
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 23:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
''AUTOHEMEL"
Boezemweg 18C
OUDE-TONGE!

Dit is enige verklaring dat heel NL en omstreken afreist naar EH!



Vraag raak en krijg misschien antwoord!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 23:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
EHauto_design schreef:
het valt zeker nog meer op dat we nu allemaal een hele mooie avatar hebben Very Happy


maar hij mag wel wat kleiner Wink

Welkom Smile
Dus voor moeilijke designs voor stickers en tshirsts kunnen we bij jou aankloppen? whistling



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 19 Dec, 2006 0:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Quote:
Dus voor moeilijke designs voor stickers en tshirsts kunnen we bij jou aankloppen?


"in progress" by EHauto-design whistling whistling whistling



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
EHauto_design
405 Liefhebber!


ilona
Registratie: 18-12-2006
Berichten: 83
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Di 19 Dec, 2006 9:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Quote:
maar hij mag wel wat kleiner Wink

Welkom Smile
Dus voor moeilijke designs voor stickers en tshirsts kunnen we bij jou aankloppen? whistling


Kleiner betekend minder opvallend en EH is gewoon een opvallend iets .. en bij mij kan je voor bijna alles terecht Cool



Vraag raak en krijg misschien antwoord!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 19 Dec, 2006 10:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom op ons forum!

Vraagje: als jij een zusje van "die Lange" bent en Tiepmiep is jouw zus, dan is "die Lange" met z'n zus getrouwd? Confused Razz

Veel plezier hier en misschien tot ziens! Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls