Europese auto van het jaar 1988
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

voorstellen: 405addicted --> Matthijs405
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 19:46    Onderwerp: voorstellen: 405addicted --> Matthijs405 Reageer met quote Add User to Ignore List
hallo 405ers,

Ik ben Matthijs, 19 jaar, woonachtig in Barendrecht..
Ik ben timmerman van beroep bij DuraVermeer Rotterdam.

Ik heb in maart dit jaar mijn rijbewijs gehaald, en na 6 maanden begon het idee om een eigen auto te rijden toch een beetje te kriebelen. Ik ben rond gaan kijken, en bij een autobedrijf in Ridderkerk heb ik mijn auto gekocht. Ik rij sinds september een Peugeot 405 GRX 1.6 Crystal, en hij bevalt steeds beter. Very Happy

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk forum over mijn (onze) auto, en ik heb er een gevonden.. Cool

ik zal van de week even een paar foto's maken van mijn 405, en ff online knallen..

Dat was het wel een beetje..

groetjes Matthijs Smile




Laatst aangepast door Matthijs405 op Zo 17 Feb, 2008 20:47, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 19:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heeej,

Das toevallig...
Nog een Matthijs..... nu hebben we er 3.. Very Happy