Europese auto van het jaar 1988
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

voorstellen: 405addicted --> Matthijs405
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 19:46    Onderwerp: voorstellen: 405addicted --> Matthijs405 Reageer met quote Add User to Ignore List
hallo 405ers,

Ik ben Matthijs, 19 jaar, woonachtig in Barendrecht..
Ik ben timmerman van beroep bij DuraVermeer Rotterdam.

Ik heb in maart dit jaar mijn rijbewijs gehaald, en na 6 maanden begon het idee om een eigen auto te rijden toch een beetje te kriebelen. Ik ben rond gaan kijken, en bij een autobedrijf in Ridderkerk heb ik mijn auto gekocht. Ik rij sinds september een Peugeot 405 GRX 1.6 Crystal, en hij bevalt steeds beter. Very Happy

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk forum over mijn (onze) auto, en ik heb er een gevonden.. Cool

ik zal van de week even een paar foto's maken van mijn 405, en ff online knallen..

Dat was het wel een beetje..

groetjes Matthijs Smile




Laatst aangepast door Matthijs405 op Zo 17 Feb, 2008 20:47, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 19:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heeej,

Das toevallig...
Nog een Matthijs..... nu hebben we er 3.. Very Happy
En ik geloof dat de andere Matthijs ook een jaar of 19 is?

Tevens werk je bij DureVermeer,... ik geloof dat FAB405 dat bedrijf ook wel enigszins kent.. Very Happy
Misschien kennen jullie elkaar al stiekem. Razz

In ieder geval Welkom en veel succes op het forum!

En gezien je direct al meldt dat de foto's er aankomen, zal je dat een stuk of 8 posts schelen waarbij specifiek gevraagd wordt naar de foto's... Laughing



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 19:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nog een Matthijs? En nog iemand die bij DuraVermeer werkt? Leuk Very Happy, wordt straks nog moeilijk om bepaalde mensen uit elkaar te halen Very Happy

Maar zonder gein, welkom op het forum. Hopelijk beleef je veel plezier van dit forum, en most importantly, van je 405.

Misschien kun je nog wat meer over de wagen vertellen? Wat voor kleur, KM-stand, opties, belevenissen enz? Je hebt ook de mogelijkheid een auto profiel aan te maken, staat op de voorpagina in het menu links Smile

Nogmaals, veel plezier op het forum, en misschien zien we je verschijnen op 1 van onze meetings Very Happy



Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 19:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Lol EB, zelfde soort reactie met dezelfde strekking op dezelfde tijd Very Happy


Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 19:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
2 zielen 405's, 1 gedachte. Razz


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 19:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt met wel eens. Ben benieuwd of dat met matthijssen ook het geval is Smile

Welkom, en kom op met die fotos Very Happy



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 20:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
danku danku blushing

Ik kan op dit moment foto's van mijn auto gaan maken, maar:

1. Het is donker
2. Mijn auto stond naast een hele grote plas op de bouwput geparkeerd Shocked

hij ziet er dus niet uit..

hij is mettalic donkergroen, uit 1995, en een km stand van 175000..
Ik heb electrische ramen voor, centrale vergrendeling met afstand (het laatste werkt alleen niet!! (meer mensen die hiervan weten??))en verder niet veel bijzonders

mijn auto is van een oud mannetje geweest, die op een gegeven moment het leven liet, en zodoende kon ik hem van zijn (rijbewijsloze) vrouw voor een klein prijsje kopen.. ik ben nu aan het zoeken naar andere velgen, want ik vind deze een beetje saai..

Verdere info enzovoort komt..

ik heb wel een foto van mijn droom 405:

Click to view full-size and click again for resized image

gegroet Matthijs III Very Happy




Laatst aangepast door Matthijs405 op Zo 21 Okt, 2007 14:42, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 20:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Click to view full-size and click again for resized image

zo maar whistling



peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 21:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom bij de leukste autoclub op internet Very Happy

Barendrecht ?
da's lekker dichtbij , kan weleens handig zijn .........

veel leesplezier hier , en "Have Fun" met je 405 Wink

Edgar .



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 21:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Weer een aspirant klant Edgar?? Very Happy Hee joh, most welcome here. Hopelijk zul je veel plezier beleven aan je auto en aan ons forum. Als je vragen hebt, stel ze gerust, er is kennis genoeg aanwezig op ons forum.

Naar boven
405SENIOR
405 Over kill


Stan
Registratie: 4-6-2007
Berichten: 2349

Leeftijd: 68

BerichtGeplaatst: Do 16 Nov, 2006 1:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi hartelijk welkom

ben benieuwd op de foto´s

altijd toch weer leuk om te zien

Veel plezier bij de Club


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
EH Tiepmiep
Moderator


Daniella
Registratie: 10-10-2006
Berichten: 2226
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Do 16 Nov, 2006 11:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom op dit forum!!!

Ik denk dat ik namens alle vrouwen op het forum spreek (en dat zijn er steeds meer Very Happy ).

De heren hier houden erg van theekransjes dus bereid je maar voor Very Happy Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Do 16 Nov, 2006 12:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Bier kransjes Miep w00t

Naar boven
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Do 16 Nov, 2006 13:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welkom hier,
veel plezier op onze 405 site,
en we hopen je snel op een van onze meetings te mogen ontmoeten,
kan je meteen zien wat je allemaal nog aan en op je auto kan veranderen.
Wink



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 16 Nov, 2006 15:36    Onderwerp: Re: FF voorstellen Reageer met quote Add User to Ignore List
405addicted schreef:

Ik ben timmerman van beroep bij DuraVermeer Rotterdam.




Hé, collega! w00t Ik werk bij Dura Vermeer Milieu in Hoofddorp op de financiële administratie. Best een goed bedrijf om voor te werken, toch?

Veel plezier hier op het forum en ik ben benieuwd naar foto's Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls