25 jaar Peugeot 405 1987-2012
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

GLX & GRXD Easterboy (update pag. 50)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 54, 55, 56  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 30 Okt, 2011 1:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Donkergroen????? Over afgroenelijke kleuren gesproken. Confused Razz
Nee, in het echt issie best leuk. Smile



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 30 Okt, 2011 11:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Doet me denken aan de roestbruine S60 van m'n baas Confused

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 30 Okt, 2011 14:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zou kunnen dat het dezelfde kleur is, hoewel je volgens mij nog een variant hebt op deze kleur.
Ach, als je erin zit zie je toch niet wat voor kleur hij van buiten heeft. Laughing



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 30 Okt, 2011 16:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dus kun je hem ook M0RM laten spuiten :plaag:


"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 30 Okt, 2011 19:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Easterboy schreef:
Zou kunnen dat het dezelfde kleur is,


Nee, die van hem is donkerder.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Zo 30 Okt, 2011 21:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zou je dat wel doen joh? Andere mensen er in laten rijden? Een ezel laat niet twee keer iemand anders zijn auto in puin rijden Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 30 Okt, 2011 22:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dus ik kan jou, die hoog in de lijst staat, ook schrappen? whistling


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Ma 31 Okt, 2011 1:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Absolutely not, dibs as soon als je in de buurt bent! Maar alle andere mensen... ik weet niet of dat wel zo slim is

Je laat de halve kroeg toch ook niet over je kers-verse vriendin gaan om eens te laten "voelen" hoe het "rijdt"?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 31 Okt, 2011 1:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
True dat, maar mensen waarvan ik weten dat ze goed rijden, mogen wellicht onder mijn toezicht een blokkie om. Razz

Ennuh... Je hebt 2.5 jaar een relatie met je vriendin, ze krijgt een ongeluk en moet 3 weken revalideren.
Dan ga je toch ook niet gelijk begin eerste week proefrijden in andere vrouwen om te kijken of dat wellicht een beter alternatief is dan je huidige vriendin te behouden?



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Ma 31 Okt, 2011 1:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nee klopt, maar als je dat laatste jaar al nagedacht hebt aan een je relatie beëindigen en met een ander verder te gaan, dan is dat ongeluk natuurlijk wel toevallig een mooie gelegenheid om er een punt achter te zetten. Remember: Het ongeval wordt niet gedekt door de verzekering Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 31 Okt, 2011 2:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
true,... in dat geval... Proefrijden en een andere kopen! Very Happy
Oh wacht, dat ben ik al aan het doen.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Ma 31 Okt, 2011 18:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Matthijs schreef:
Nee klopt, maar als je dat laatste jaar al nagedacht hebt aan een je relatie beëindigen en met een ander verder te gaan, dan is dat ongeluk natuurlijk wel toevallig een mooie gelegenheid om er een punt achter te zetten. Remember: Het ongeval wordt niet gedekt door de verzekering Wink


Oei, dit is wel een feest der herkening Razz

Geld overgens niet voor mijn huidige situatie Wink



Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 31 Okt, 2011 18:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nee gelukkig niet zeg, in jouw situatie.... Leuke vrouw en kids etc.


Ik heb zojuist gekeken en gereden in een andere S60, een standaard 2.4 20v van 2004.
Wat minder snel met 140 pk, maar een hele mooie kleur en prachtig vollederen beige interieur.
Ik had dus ook niet veel bedenktijd nodig om te kiezen. Smile
Morgen de laatste puntjes op de "i" zetten en dan ben ik met een beetje geluk deze week nog mobiel.

Wordt vervolgd...



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 31 Okt, 2011 19:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
gaap

Worthless

gaap

:plaag:



"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 31 Okt, 2011 19:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb vanmiddag in deze gereden:

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 54, 55, 56  Volgende
Pagina 55 van 56
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls