Peugeot 405 echt een 'design klassieker'.©
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Ook maar eens een 'wie is wie'
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 02 Jan, 2007 23:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kriddo schreef:


Voor 700 moet je een villa kunnen huren, m.a.w. er moet genoeg te vinden kunnen zijn.



Aarde aan Kriddo... Razz

Op de particuliere markt kun je echt geen villa huren voor dat geld. En via de woningbouw worden er geen villa's aangeboden. De wachtlijst voor een "normalere" woning ligt in deze regio inmiddels boven de 8 jaar...

Als jij het huis uitgaat, dan zullen de vanaf prijzen wel ruim boven de 1000 euro uitkomen. Veel succes met je villa, stuur je me een kaartje?

Genoeg off topic over dit. Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Wo 03 Jan, 2007 19:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Spreekwoordelijk bedoeld fab... ..


..............

Razz



Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
jwstoop
405 Forum gek


Jan-Willem
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 597
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Zo 07 Jan, 2007 23:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
En weer ONtopic... Razz

Mijn linker achterband bevatte een spijker dus deze vrijdag laten maken, niet met een prop maar met een 'paraplu'tje'.

Hierbij ook een gratis wintercheck gekregen en daar kwamen twee punten uit:
- Accu slecht (startvermogen 8&)
- remslangen voor vertonen haarscheurtjes

Daarom vandaag bij Daan een andere accu opgehaald van zijn oude fase 1 en ik merk gelijk verschil!

Die remslangen worden ook zsm aangepakt en dan is de 405 weer in topconditie! Smile



autoloos...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Zo 07 Jan, 2007 23:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Goed aangepakt. Niets zo vervelend als een auto die niet start Mad Gelukkig heb ik het remslangen verhaal net achter de rug w00t

Naar boven
jwstoop
405 Forum gek


Jan-Willem
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 597
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Ma 08 Jan, 2007 12:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik merkte het omdat de auto na het starten dood viel tenzij je gas gaf, dat is nu ook verleden tijd Smile


autoloos...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
jwstoop
405 Forum gek


Jan-Willem
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 597
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 14:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Update: hij gaat misschien de verkoop in whistling


autoloos...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 14:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Shocked


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
jwstoop
405 Forum gek


Jan-Willem
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 597
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 14:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Morgen kijken naar een woning in Amsterdam en als hem dat word ga ik met vaste lasten omhoog + dat ik 5 minuten fietsen van mijn werk woon, waardoor ik hem niet meer nodig heb. En dan zijn die euro's die ik overhou per maand zonder auto best lekker.

Maar IK zonder auto Neutral ik moet er niet aan denken....



autoloos...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 14:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Sad

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 14:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Sad x2


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 14:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als ik naar mezelf kijk, dan zijn de vaste lasten aan m'n 405 (zonder benzine) € 50,- per maand. Daar loop je niet op leeg. Maar in A'dam zit je met parkeervergunningen te klooien. Kan ie niet in de parkeergarage van je werk blijven staan? Rolling Eyes

Ps: kom je morgen dan ook in de buurt van Hoofddorp? Dan kun je de schokdempers halen of hoeven die dan ook niet meer?

Succes met de woning! Wink


Edit: gaat ie dichtbij wonen, verkoopt ie z'n 405... icon_chainsaw Geen minimeetings, dus. Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
jwstoop
405 Forum gek


Jan-Willem
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 597
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 15:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Fab, uiteraard ga ik wel door met het onderhoud wat gepland staat. Komt vrijdag goed uit? Dan heb ik in principe de hele middag/begin avond!

En ik zit toch op meer dan 50 euro, niet veel meer maar volgens mij 70 euro. Dan komt er benzine bij, want ik rij er dan toch mee (zelfkennis blushing ), en dan zit je gauw aan de 150 zonder onderhoud.

Edit: misschien moet ik hem DAAROM juist houden? Wink



autoloos...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 15:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik leg de dempers vanavond in de auto, bel me maar. Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
jwstoop
405 Forum gek


Jan-Willem
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 597
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 15:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Top, doe ik!


autoloos...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 15:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
maar als ie dan bij je werk in de garage staat

dan gebruik je m toch alleen voor de lange stukken en als het *beep* weer is natuurlijk


en natuuuurlijk naar de meetings Laughing

dan ga je m toch beduidend minder gebruiken denk ik Wink



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 10 van 15
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls