Winnaar van ‘Das Goldene Lenkrad’ 1987
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Peugeot 405 SRI Roland Garros stelt zich voor
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Do 05 Apr, 2012 18:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Precies , dat bedoel ik met "handig" Very Happy

Echter is een 3e remlicht ook gemeengoed , dus verwarring is er eigenlijk niet Wink



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Do 05 Apr, 2012 19:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
of men denkt dat een verlichting/remlicht niet werkt


Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Do 05 Apr, 2012 21:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
En ik heb geen 3e remlicht op de 405 Razz


Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Koffiemolen
Nieuw


Bas
Registratie: 9-3-2012
Berichten: 4

Leeftijd: 52

BerichtGeplaatst: Do 12 Apr, 2012 21:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
De 405 is vandaag ingevoerd en APK goedgekeurd. Er waren wel een paar kleine dingetjes (de auto werd zeer uitvoerig onder handen genomen) maar gezien de algehele staat en mijn enthousiasme werd dat door de vingers gezien, ik maak dat nog in orde (fuseekogel hoesje, remslangen voor droog).

Ik kreeg onverwacht leuke reactie's van de alom aanwezgige 'trailerchauffeurs' die er dagelijks komen en het een aangenaam moderne en frisse verschijning vinden tussen de Mercedes 190's en W124-series.

De kanariegele Lamborghini Gallardo moest ook even op mijn Roland Garros wachten....die Lambo trof ik vandaag in het centrum van mijn woonplaats aan (ze noemen het hier ook wel het Blaricum vh oosten...).

Terugweg buitenom Arnhem via de A12 terug en de 405 eens even lekker uitgelaten. Dat is wel nodig, want ze heeft lang geslapen en voordien is ze door een dame op middelbare leeftijd bestuurd. Maar wat een lekkere motor hangt erin. het XU9JAZ-blok, dus de langeslag 1905cc met Bosch motronic injectiesysteem. Loopt schitterend, schoon, snel en zuinig. En hangt lekker aan het gas, met veel trekkracht onderin. En ik was al weer vergeten hoe prettig zo'n 405 stuurt. Echt een kart, heerlijk om bochten mee in te sturen. M'n dagelijkse 5008 kan het ook, maar dat voelt altijd als wringen, omdat ie zo hoog en zo zwaar is.

Nog een vraag: m'n versnellingspook staat wat los rondom de middenstand, schakelt wel precies (weinig km's). Maar kan ik die speling opheffen?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls