405 T16 - Maatstaf voor Talent
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Wat is er aan de 405 gedaan - 2012
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 47, 48, 49  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Za 28 Jan, 2012 20:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Niet direct aan de 405, maar heb nieuwe onderdelen schoongemaakt. Ben 3 uur bezig geweest.. Moet alleen de stoelen en bank nog. @Niels heb je nog zo'n busje textielreiniger? Werk best goed moet ik zeggen Smile
En Marc, ik denk dat ik het kapje voor binnen van de bijrijderspiegel niet mee heb gekregen.



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 17:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Niet vandaag, maar vorige week:

Een 'leuke' kras op de zijkant van de GRXDTDCIHDIFABTURBODIESELCOMPRESSORAMGBRABUS. Sad
Moeders nam een bocht te kort (op dezelfde plaats als waar ze mijn Volvo S70 in de poeier reed) en schampte een trekhaak mee. bashing



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 17:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
is het weer zover Sad


Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 18:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gaat het wel goed met je moeder Nigel?


Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 18:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
..... overgang??


Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 18:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het zal de leeftijd zijn...


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 19:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
goeiedag zeg, ze is lekker bezig. Succes er mee!


405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 21:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Easterboy schreef:
Niet vandaag, maar vorige week:

Een 'leuke' kras op de zijkant van de GRXDTDCIHDIFABTURBODIESELCOMPRESSORAMGBRABUS. Sad
Moeders nam een bocht te kort (op dezelfde plaats als waar ze mijn Volvo S70 in de poeier reed) en schampte een trekhaak mee. bashing


FAB? Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 22:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hm, sounds familiar to me....


"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 23:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Martijnvdw schreef:
@Niels heb je nog zo'n busje textielreiniger? Werk best goed moet ik zeggen Smile



Action Cool Laughing



Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 23:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
action is goed en wel goedkoop, ik koop daar ook mijn verfbusjes 2 euro de stuk

nog niet gedaan maar komt: toyo r888 op de 17' van de 405 die presteren wel goed met nat en plakken als je er mee scheurt, en je kan er nog op de straat mee rijden totdat ze glad zijn(slicks). en street legal



Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 23:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb ook gebruikte R888 gereserveerd.
Ik heb gekozen voor 195/50R16, niet te breed en niet te hoog.
Dit 'spaart' enigzinds het differentieel...


De R888 is niet een 'gewoon' bandje
Hou er wel rekening mee dat deze semi slicks erg gevoelig zijn voor bandenspanning en temperatuur.
En 'plakken' bij regen; vergeet het maar, je krijgt ze immers niet op temperatuur...

Als je ermee de openbare weg opgaat, weet dan goed wat de criteria zijn voor straatlegale banden.
Want 'vriend agent' vind banden met vrijwel geen profiel niet grappig....



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 23:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee niet bij regen

ik heb een andere maat 225 40 17 r als ik het nog goed weet
wel breed naar mijn mening maar komt goed

en ik heb ook nooit met dit soort banden gereden, wel veel tips gekregen, LV beste band monteren maken veel meer lawaai op de weg en nog een paar, er zit nu gesmolten rubber nog op vast maar is er zo af, het is nu ook net kauwgom.

ik heb niks met oom agent te maken Razz

maar toch bedankt!



Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 23:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
kun je mooi verwijderen met n verfbrander en n plamuurmes Smile goed warm stoken steek je t der zo af..


Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 23:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik burn het er wel af, minder werk en meer lol


Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 3 van 49
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls