405 MI16 - La griffe du Lion
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Ik leef nog!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 07 Jan, 2012 21:54    Onderwerp: Ik leef nog! Reageer met quote Add User to Ignore List
Enne, De 1987er 405 mi16 is nu importeerbaar voor me! Ik kan het amper geloven dat de 405 nu 25 jaar oud is!

Het is nu wachten voor de phase II Mi16. Nog 6 jaar! ik Ben benieuwd of ik er dan nog een kan vinden in het zilver met ac.



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Za 07 Jan, 2012 22:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoe zit dat dan daar i.v.m. die 25 jaar, wat zijn de voordelen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 08 Jan, 2012 4:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Alles voor de 25 jaar moet aan alle belachelijke Amerikaanse regels voldoen. Verlichtig, emmisies, crash protectie e.d. Dat kost je 10.000 dollar bovenop aanschaf en import voertuig. Dat ga ik dus nooit doen. Maar over een aantal jaar is de fase II 25, en dan wil ik het toch gaan doen.

Een hele goeie, alles nagekeken e.d. En een paar onderdelen die routine zijn erbij. Ik hoop er dan een aantal jaar plezier van te hebben stateside, en dan verkopen / terugschepen en iets nieuws.



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Zo 08 Jan, 2012 9:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb momenteel een zeer goede Mi16 phase 2 te koop .
Maar over 6 jaar zal het niet meevallen om er nog 1 te vinden frown
Kun je geen opslag voor een 405 regelen , hier in NL Rolling Eyes



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 08 Jan, 2012 22:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Stuur maar eens wat foto's als je die hebt. Geen ac zeker? Dat moet ik wel hebben hier in Texas. En opslag, ja... Maar 6 jaar stilstand voor een auto is nou ook niet echt je van het denk ik.

Maar stuur maar info door, dan kan ik eens kijken.



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Ma 09 Jan, 2012 8:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Geen A/C , maar dat kan er wel in natuurlijk Wink

Voor foto's : wat is je mail adres ?



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 09 Jan, 2012 8:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ceesvendrig[2]hotmail.com!

En ja, ik heb een aantal jaren geleden vernomen dat er een een ac heeft laten inbouwen. Heeft fab trouwens die 2.0 8v turbo nog laten uitvoeren of niet?



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 09 Jan, 2012 13:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nope, het is een ombouw van 1.6 naar 2.0 8v geworden. Niels heeft de turbomotor van me overgenomen en in zijn 405 gebouwd. Volgens mij is ie zo goed als klaar? Heeft wel een paar jaar geduurd Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 09 Jan, 2012 14:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het heeft hem aardig van de straat gehouden Smile


405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 09 Jan, 2012 20:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat zal wel een rap gebakje worden. Ik denk dat als ik in Nederland had gebleven mijn 405 ook eenzelfde turboblok had ontvangen. Eveneens een Mi16 bodykit trouwens. Wat een tijdloos design!

Trouwens Edgar, de 2.0 is langzamer dan de 1.9, maar een stuk betrouwbaarder toch? Misschien als de tijd daar is toch een revisieblok erin, just in case. Ik moet er toch jarenlang relatief probleemloos in moeten kunnen rijden. Ik wacht je foto's met smacht af.



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls