Wereldwijd geleverd in 111 landen
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Even voorstellen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Damy
Nieuw


damy
Registratie: 12-10-2011
Berichten: 9
Woonplaats: Nieuw en sint joosland
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Wo 12 Okt, 2011 21:46    Onderwerp: Even voorstellen Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo allemaal!

Ik ben damy en heb een peugeot 405 1.6 gr uit 3-8-1988.
Gehele historie van de auto is bekend, de auto was eerst van oude mensen uit wissekerke en nu van mij Very Happy Zelf volg ik een opleiding in de motorvoertuigentechniek en kijk graag op dit forum voor technische verbeteringen en veranderingen.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 12 Okt, 2011 23:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom, leuk dat jij je gelijk netjes voorsteld !


Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 13 Okt, 2011 0:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom inderdaad! Gooi er even een foto in van je bolide (want wij weten niet hoe een 405 eruit ziet).

Very Happy



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Andy
Forumer


Anders
Registratie: 21-9-2009
Berichten: 26
Woonplaats: Yerseke
Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Do 13 Okt, 2011 18:21    Onderwerp: Re: Even voorstellen Reageer met quote Add User to Ignore List
Damy schreef:
Hallo allemaal!

Ik ben damy en heb een peugeot 405 1.6 gr uit 3-8-1988.
Gehele historie van de auto is bekend, de auto was eerst van oude mensen uit wissekerke en nu van mij Very Happy Zelf volg ik een opleiding in de motorvoertuigentechniek en kijk graag op dit forum voor technische verbeteringen en veranderingen.


Welkom. Een foto zou inderdaad leuk zijn. Je ziet niet vaak meer dat 'jonge' mensen kiezen voor een 405.

Ik zie dat je ook in de buurt woont. Kom gerust eens langs voor een biertje Laughing


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 13 Okt, 2011 18:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kijk, zo horen we dat graag! Very Happy
Welkom hier!



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Do 13 Okt, 2011 19:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik ben niet zo van het bier , maar als je een kop koffie lust ben je ook welkom in Zierikzee whistling


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Damy
Nieuw


damy
Registratie: 12-10-2011
Berichten: 9
Woonplaats: Nieuw en sint joosland
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Di 18 Okt, 2011 23:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zal er snel een paar foto`s bijzetten;) Koffie en bier is altijd goed;)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 19 Okt, 2011 0:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Damy schreef:
Koffie en bier is altijd goed;)

Tegelijkertijd is geen succes kan ik je vertellen...



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls