Zakenauto van het jaar 1988
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Monthly Muscle April 02nd 2011

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 29 Jun, 2011 19:00    Onderwerp: Monthly Muscle April 02nd 2011 Reageer met quote Add User to Ignore List
Monthly Muscle

Ik leef nog steeds, en ga soms nog naar car shows. Is een stuk minder omdat ik bij Ikea werk, en ik weinig weekenden vrij heb.



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 30 Jun, 2011 13:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hé, Cees. Goed om te horen dat je er nog bent Wink

Geen 405'jes in het filmpje? w00t Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 30 Jun, 2011 18:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Natuurlijk ben ik er nog. En nee, geen 405's. Ik heb er zelfs NOOIT een in levende lijve gezien hier in de States. Wel een 505, maar dat is ook al weer 4 jaar terug denk ik.

Het kriebelt nog steeds, maar ze zijn haast onvindbaar hier. Bovendien, de US MI16 ziet er niet uit. Ik zou dan toch een eurospec moeten hebben. En de fase 2 MI16 is pas 25 in 2018, en tegen die tijd zullen er wel geen meer over zijn omdat het in Nederland nooit meer klassiekers kunnen worden. En het moet een zilver grijze zijn, liefst met airco. Vind dat maar eens...

En dan is er ook nog het kopje onderhoud. Ik heb geen twee linker handen, maar al de elektronica die mis kan gaan... Niemand zal het hier durven aanraken. Als ik een peug zou importeren dan kan ik hem rijden totdat hij het niet meer doet motorisch. En dat kan lang, of kort zijn.

Ik zou hem zeker naar elke car show brengen. Wat je weet zeker dat je de enige bent!



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls