405 MI16 - La griffe du Lion
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

terug bij de peugeot 405 club

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dutchamps
Forumer


Martin
Registratie: 29-5-2011
Berichten: 29


BerichtGeplaatst: Zo 29 Mei, 2011 11:28    Onderwerp: terug bij de peugeot 405 club Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi allemaal,

Jullie kennen mij wel dacht ik meld me even netjes dat ik mij bij het forum heb aangemeld.
Vooral omdat ik veel info niet meer kon volgen en of nazien.
Mijn oudere account had ik laten verwijderen door een admin. (op mijn eigen verzoek)
Ik had de naam Penguin .... nu Dutchamps gezien ik meer met mijn andere hobby bezig ben ..audio

Bij deze wil ik iedereen weer graag bij staan en elkaar maar goed kunnen helpen.

Voor de anderen die mijn auto niet kennen of kenden
Ik heb een airline 405 PH2 1.8L en gisteren weer hoog nodige onderhoud gedaan aan de 405 Smile
Ik was een tijdje weg , ben weer terug zeker omdat ik toch wel mensen mis en omdat er gewoon zeer belangrijke info op dit forum te vinden is.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dutchamps
Forumer


Martin
Registratie: 29-5-2011
Berichten: 29


BerichtGeplaatst: Zo 29 Mei, 2011 11:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
D-riem vervangen maar onder de bestaande topic verder gegaan.


http://peugeot405club.nl/forum.....728#400728



Verder wie mij nog niet kent of kende Laughing

Ben 45 jaar woon in de buurt van Rotterdam
Ben ongehuwd, heb een audio hobby naast de 405

Ik werk in de compressor techniek geen klein spul maar zeer groot.
Meestal 3 traps (6 cilinders, dubbel) liggende cilinders.
Lage druk .... diameter ongeveer 3/4 tot een meter rond
Hoge druk tot aan 200-250 mm
Deze persen H2S dat is dus waterstof, een nogal gevaarlijk goedje.

Toen ik begon had ik overal spierpijn Laughing kleinste sleutels die ik hanteer zijn sl.w.21
tot sl.wijdte 70 , deze worden met een Hi-torq vast en los gemaakt, dmv hydraulica


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 29 Mei, 2011 13:29    Onderwerp: Re: terug bij de peugeot 405 club Reageer met quote Add User to Ignore List
Dutchamps schreef:
ben weer terug zeker omdat ik toch wel mensen mis en omdat er gewoon zeer belangrijke info op dit forum te vinden is.


Welkom terug Wink Hopelijk nu voorgoed en probeer sommige berichten niet te letterlijk te nemen. Dat scheelt jou (en soms ons) een hoop ergenis Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Dutchamps
Forumer


Martin
Registratie: 29-5-2011
Berichten: 29


BerichtGeplaatst: Zo 29 Mei, 2011 13:45    Onderwerp: Re: terug bij de peugeot 405 club Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Dutchamps schreef:
ben weer terug zeker omdat ik toch wel mensen mis en omdat er gewoon zeer belangrijke info op dit forum te vinden is.


Welkom terug Wink Hopelijk nu voorgoed en probeer sommige berichten niet te letterlijk te nemen. Dat scheelt jou (en soms ons) een hoop ergenis Smile


Zelfs dat hoef je niet eens toe te lichten denk ik


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 29 Mei, 2011 17:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom terug, en deze moet je natuurlijk wel kunnen verwachten:

Worthless



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Dutchamps
Forumer


Martin
Registratie: 29-5-2011
Berichten: 29


BerichtGeplaatst: Zo 29 Mei, 2011 21:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Click to view full-size and click again for resized image

Zo daar ben ik weer hahahaha
Met bijna kale harsens

Vandaag toertje zeeland gehad even naar Vlissingen.
Even een plasje gedaan bij onze grote vriend Edcar.
Daar direct een motor rubber steun gekocht de mijne was afgescheurd en gezien toen ik gisteren de D-riem had gefixed.
Razz

Morgen even een krikje onder het blok en die bonk rubber vervangen.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls