Bekijk/upload hier de meeting foto's
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Even voorstellen.
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Penguin
405 Gek


M
Registratie: 30-4-2008
Berichten: 1091


BerichtGeplaatst: Za 19 Mrt, 2011 11:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
geen probleem daar zijn wij buren voor ...vlaardingen ... maassluis Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Stoffel
Nieuw


Mart
Registratie: 26-2-2011
Berichten: 13
Woonplaats: Maassluis
Leeftijd: 74

BerichtGeplaatst: Za 19 Mrt, 2011 12:59    Onderwerp: Re:Tuut tuut. Reageer met quote Add User to Ignore List
Penguin schreef:
geen probleem daar zijn wij buren voor ...vlaardingen ... maassluis Laughing

Ja , Dat is inderdaad om de hoek.
Gisteren APK gekeurd. €100.=
Beetje olie nw ruitenwisser bladen beetje coolvloeistof er bij weer voor een jaar OK.



Uit angst voor dieven heb ik de sleutel onder de mat gelegd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Penguin
405 Gek


M
Registratie: 30-4-2008
Berichten: 1091


BerichtGeplaatst: Za 19 Mrt, 2011 13:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als je het leuk vind zou ik wel een keer langs tuffen kunnen we de auto`s vergelijken en bekijken.
Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Stoffel
Nieuw


Mart
Registratie: 26-2-2011
Berichten: 13
Woonplaats: Maassluis
Leeftijd: 74

BerichtGeplaatst: Za 19 Mrt, 2011 15:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Lijkt me een strak plan.
Toevallig moet ik dadelijk naar een verjaardag in Leidschendam, maar bv zondag overdag zou wel kunnen. Als dat goed uitkomt.
Mijnus (eigenlijk van de vrouw want ik heb een dikke vette motorfiets)heeft pas nog geen ton gelopen. Heeft alleen wat olielekkage gehad. Bleek de kleppendeksel los te liggen. Moet natuurlijk wel vast zitten. Er zitten kleine parkeer beschadigingetjes aan. De 1e eigenaar was een bejaarde. Pas ff naar Parijs gereden en natuurlijk terug. Geen probleem.
Ik stuur wel een PBtje voor mijn telefoon nr.



Uit angst voor dieven heb ik de sleutel onder de mat gelegd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Penguin
405 Gek


M
Registratie: 30-4-2008
Berichten: 1091


BerichtGeplaatst: Za 19 Mrt, 2011 15:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Stoffel schreef:
Lijkt me een strak plan.
Toevallig moet ik dadelijk naar een verjaardag in Leidschendam, maar bv zondag overdag zou wel kunnen. Als dat goed uitkomt.
Mijnus (eigenlijk van de vrouw want ik heb een dikke vette motorfiets)heeft pas nog geen ton gelopen. Heeft alleen wat olielekkage gehad. Bleek de kleppendeksel los te liggen. Moet natuurlijk wel vast zitten. Er zitten kleine parkeer beschadigingetjes aan. De 1e eigenaar was een bejaarde. Pas ff naar Parijs gereden en natuurlijk terug. Geen probleem.
Ik stuur wel een PBtje voor mijn telefoon nr.


Nummertje ontvangen stoffie lool stoffie Laughing
Heb een phase 1 peug gehad en nu een ph2
Mijne heeft ietsje meer km weg ..... 242000 maar bijna geen olieverbruik.
Mijne heeft een deuk in de motorkap voorop vorige clublid van deze bolide had per ongeluk een kleine aanrijding met glad weer.
Nu nog de CT remote control in orde maken en is de auto bijna weer in originele staat.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Stoffel
Nieuw


Mart
Registratie: 26-2-2011
Berichten: 13
Woonplaats: Maassluis
Leeftijd: 74

BerichtGeplaatst: Za 19 Mrt, 2011 16:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb er niet veel verstand van. Wij zijn er perongeluk aan gekomen. Mijn zoon heeft de VW Polo plat gereden[niet zijn schuld] en zijn rustig op zoek gegaan naar een ander tuut. En kreeg deze aangeboden. Niet eens zelf gezocht.
Er zit nog een cassette/radio in. Kun je nagaan. Laat maar lekker zitten. Anders jatte ze die nw spullen. Moet ook nog wat kleine deukjes weg werken. Hij is wit dus erg makkelijk om bij te spuiten. Een gewone standaard spuitbus wit was exact de goede tint.
Ga nu naar Leidschendam. Doei.



Uit angst voor dieven heb ik de sleutel onder de mat gelegd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls