25 jaar Peugeot 405 1987-2012
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Erwin en zijn 405 break.
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ErwinM.
Forumer


Erwin
Registratie: 18-12-2010
Berichten: 28
Woonplaats: Langeveen
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 19 Dec, 2010 13:06    Onderwerp: Erwin en zijn 405 break. Reageer met quote Add User to Ignore List
Goedendag.

Ik ben Erwin Meijer. 22 jaar oud. Kom uit Langeveen.
Dat is een klein plaatsje in overijssel. Ongeveer 15 km van almelo af Wink.

Ben van beroep een timmerman. Af en toe op de bouw, maar de meeste tijd zit ik in de werkplaats. Kozijnen, deuren, prefab onderdelen maken etc.

Nu ben ik vanaf begin dit jaar in het bezit van een peugeot 205. Niet een normale 205, maar een dimma.
Deze is in oktober voorzien van een gereviseerd motorblok. Een 2.0 16v uit een 306.

Voor de rest is die helemaal aangepakt. Rolkooi, schroefset, etc. Noem het maar op Razz.

Tijd voor een paar foto's:

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Maar omdat ik de 205 nog niet goed kan verzekeren tegen taxatiewaarde, rij ik er deze winter niet mee. Vind het zonde om hem total-loss te rijden, en er maar 800 euro voor terug te krijgen. (dagwaarde).

Daarom ben ik op een dag eens gaan kijken op internet, voor een goedkope auto voor de winter.

Daar kwam ik bij 405 uit.