Peugeot 405 - Un Talent Fou!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Niek uit Zwolle
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 04 Mrt, 2011 11:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Beugels zijn niet verkrijgbaar , die zul je zelf moeten maken Smile


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Niek
405 Kenner


Niek
Registratie: 6-11-2010
Berichten: 166
Woonplaats: Zwolle
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Vr 04 Mrt, 2011 11:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ah kijk huisvlijt.

Maar zijn deze ook van de originele bumper af te halen? Anders moet ik wel een voorbeeldje hebben van hoe het moet worden want ze zien er vast anders uit dan op de foto Wink



405 Break 1.8 GRX

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 04 Mrt, 2011 19:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je kunt ze van je eigen bumper afhalen en proberen om ze op deze bumper te bevestigen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 06 Mrt, 2011 14:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Martijnvdw schreef:
Niek schreef:
Wat vinden we hiervan?

Afbeelding

Een klein beetje styling. Ik vind het wel wat hebben. In mat zwart wel te verstaan.
Rondom de nummerplaat zijn wat plekjes bijgewerkt met een kleur die niet matched. Staat slordig Mad


Hey, jouw kenteken begint ook met NH! Heb jij dan ook kuilen / uitsparingen in je hemel bij je dakhandgrepen?

Heb je hem weer met z'n uitsparingen in het dak... Laughing Razz


Zo'n bumper zal niet misstaan op zo'n mooie break.. Smile



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Wo 09 Mrt, 2011 15:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Niek schreef:
Geen uitsparingen in de hemel hier.


Maar kennelijk ben ik wel de enige hier met die deuken in het dak, Easterboy.



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 09 Mrt, 2011 15:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Met een hamer erbij heeft iedereen deuken in het dak Razz


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Niek
405 Kenner


Niek
Registratie: 6-11-2010
Berichten: 166
Woonplaats: Zwolle
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Za 19 Mrt, 2011 2:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Afgelopen woensdag een frisse einddemper gemonteerd. Geen pruiken meer uit de uitlaat. Nu kan ik weer uitstappen zonder te kijken of er weer slierten uit mijn uitlaat hangen.
Dit was wel een mijlpaal want dit was de eerste keer dat ik onder een auto lag Smile

Ik heb ook even de ruimte waar het kenteken zit zwart gespoten. Nu definitief dus. Ik vind het mooi. Ik heb ook besloten dat het logo en de 405 badge moet verdwijnen. Wat cleanere look. Kenners weten wel wat voor auto voor hen rijdt Wink

Click to view full-size and click again for resized image

Leuk detail is dat ik naast een andere 405 parkeerde. Blijkt dat degene die mij geholpen heeft met de distributieriem ook een 405 gekocht heeft. Een GRe sedan uit 1994.

Click to view full-size and click again for resized image

Ik moet nog even flink aan de babykamer. Als dat klaar is mag ik van mezelf aan de MI16 bumper beginnen. Prioriteiten he Laughing



405 Break 1.8 GRX

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 19 Mrt, 2011 10:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooi zo die achterkant Smile Lijkt wel op een 806.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Niek
405 Kenner


Niek
Registratie: 6-11-2010
Berichten: 166
Woonplaats: Zwolle
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Za 19 Mrt, 2011 11:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Grappig dat je dat zegt.
Ik zag eens een 806 in zilver metallic. Die had dat dus ook. Dat vond ik mooi. Toen dacht ik dat doe ik ook.

De badges zitten er nu nog op hoor maar die gaan er wel af. Ik heb deze foto even bewerkt om te kijken hoe dat staat.



405 Break 1.8 GRX

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Di 22 Mrt, 2011 17:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hey, is dat het binnen terrein van DOAS? Dat is kei dichtbij mij! Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Niek
405 Kenner


Niek
Registratie: 6-11-2010
Berichten: 166
Woonplaats: Zwolle
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Di 22 Mrt, 2011 21:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Das correct. Goede sleutelplaats. Ik heb geen zin om alles hier op de stoep te doen.

Woon je daar in die wijk? Ik heb daar ook gewoond.

Rijd jij nog 405? Ik kan nergens foto's vinden.



405 Break 1.8 GRX

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Za 26 Mrt, 2011 14:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik woon aan de andere kant van het spoor, tunneltje onder door (dat rijmt). Heb helaas geen 405 meer, die moest naar de sloop Sad

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Niek
405 Kenner


Niek
Registratie: 6-11-2010
Berichten: 166
Woonplaats: Zwolle
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Vr 27 Mei, 2011 20:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Vandaag mijn vriendin naar het ziekenhuis gebracht om de bevalling op gang te brengen.
Als het een beetje meezit ben ik dit weekend vader Smile

Net nog even op bezoek bij dr geweest. Op de terug weg dacht ik laat ik de familiale eens door de wasstraat doen dan kan onze kleine in een schone auto mee naar huis.

Nu is de antenne afgebroken (waarom kan dat ding er ook niet gewoon af geschroefd worden?) De auto is nog niet eens schoon ook Mad

Spannend weekend voor de boeg.



405 Break 1.8 GRX

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Vr 27 Mei, 2011 22:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Succes en veel geluk gewenst Very Happy


Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 27 Mei, 2011 22:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Spannend weekend !
Succes gewenst en geniet er van.


Die antenne komt later wel weer...



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls