405 T16 - Maatstaf voor Talent
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Peugeot 200 jaar: fotowedstrijd!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 25 Jan, 2011 23:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
EH Autoservice schreef:
Die foto van de 405 in waterbak is eindeloos mooi !

Gelukkig heb ik die hier ook heel groot hangen , maar dan met mijn eigen 605 er bij Cool


Maar PeugEx komen denk wat meer mensen Very Happy Wink

Fem zegt dank je Smile

Ik heb de foto ook met de "405 Club" nummerplaat. Die was ook wel grappig geweest om in te sturen.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Di 25 Jan, 2011 23:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:


Ik heb de foto ook met de "405 Club" nummerplaat. Die was ook wel grappig geweest om in te sturen.


kom je ook lekker op tijd mee getlost :plaag:



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 25 Jan, 2011 23:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wist ik veel Razz Maar de belichting van de andere foto is mooier. Die met de clubplaat is bijna zwart wit.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Arnold_GT
405 Forum gek


Arnold
Registratie: 22-5-2006
Berichten: 518
Woonplaats: Weesp
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 8:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wel heel erg gaaf gedaan met die foto's zo!

Toch van de week/van't weekend even langs bij Peug Experience... Smile Ik had me al afgemeld dat ik niet kon, later die dag bleek dat ik dus ook ECHT niet kon 's avonds...

Ook al had ik gewild, balen als ik deze foto's zo zie..

Hoe zat het precies met die foto's Fab/Fem? Stuurde ze ze op? moet je ze ophalen? Details aub w00t Cool


edit: ow en maak ff een fotootje van die goodiebag Razz Is het wat nuttigs?



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
pEus
405 Liefhebber!


Eugène
Registratie: 13-1-2011
Berichten: 94
Woonplaats: Waalwijk
Leeftijd: 53

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 9:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Ik zag ook een hoop foto's van gasten van Lion D'or, waarvan eentje (met de witte 504) al jaren de avatar van een gast is en andere foto's van hun auto's ken ik ook al jaren Razz


Jouw auto heb ik zien staan maar wist niet hoe jij er zelf uit ziet.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 9:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Fedor was niet op de ALV aanwezig , en zijn auto stond er dus niet Wink


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 9:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Euhm edgar, dinsdag was er een uitreiking van die nat geo foto wedstrijd in Peu Expo.
Denk dat ze die bedoelen.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 10:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ah , zo Laughing

* iets met wakker worden * gaap



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 12:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Arnold_GT schreef:


Ook al had ik gewild, balen als ik deze foto's zo zie..

Hoe zat het precies met die foto's Fab/Fem? Stuurde ze ze op? moet je ze ophalen? Details aub w00t Cool


edit: ow en maak ff een fotootje van die goodiebag Razz Is het wat nuttigs?


We kregen te horen dat we een mail krijgen als de tentoonstelling afgelopen is. Dan mogen we ze ophalen. Aangezien we met hun geen goede ervaring hebben op het wachten op antwoord of reactie, houden we het denk ik zelf ook in de gaten Smile

In het pakket zaten een grote kalender met mooie foto's, een scheurkalender en een mooi boek van The great migrations (ook te zien op NatGeo). Alles van NatGEo, niks van Peugeot.

pEus: ik had een zwarte jas aan met daaronder een bruine trui en een wit overhemdje en we stonden vaak bij onze foto's Razz

Heb je m'n auto buiten zien staan of bedoel je de foto's? Op het moment ziet ie er niet echt aantrekkelijk uit met z'n winterwielen en scheuren in de voorruit Very Happy Wink Razz Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
pEus
405 Liefhebber!


Eugène
Registratie: 13-1-2011
Berichten: 94
Woonplaats: Waalwijk
Leeftijd: 53

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 13:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
pEus: ik had een zwarte jas aan met daaronder een bruine trui en een wit overhemdje en we stonden vaak bij onze foto's Razz


Misschien wel maar er waren best veel mensen.

fab405 schreef:

Heb je m'n auto buiten zien staan of bedoel je de foto's? Op het moment ziet ie er niet echt aantrekkelijk uit met z'n winterwielen en scheuren in de voorruit Very Happy Wink Razz Razz


Buiten op de parkeerplaats, wij waren met een beige 406.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 13:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ha! Die heb ik bij het hek van de in/uitgang gezien bij het wegrijden. Ik zei nog tegen m'n vriendin: Kijk, da's een mooie kleur voor een 406. Mooie fase 1! Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
pEus
405 Liefhebber!


Eugène
Registratie: 13-1-2011
Berichten: 94
Woonplaats: Waalwijk
Leeftijd: 53

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 13:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dank je, heeft mijn vader in 1996 nieuw aangeschaft Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 13:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Koesteren Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Arnold_GT
405 Forum gek


Arnold
Registratie: 22-5-2006
Berichten: 518
Woonplaats: Weesp
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 18:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zo ik ben net thuis van Peug Ex..

Vond het erg gaaf mn foto's zo groot te zien en tussen al die anderen Smile

Ze zijn wel VEEL groter dan ik had verwacht eigenlijk, krijg je dat grijze bord er ook bij? Hahaha dat kan ik nooit kwijt hier Razz



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jan, 2011 19:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Geen idee. Ik vond het meer zwart, niet grijs Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls