Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
tjepke Forumer
tjipke Registratie: 24-9-2010 Berichten: 35 Woonplaats: Nijbeets Leeftijd: 39
|
Geplaatst: Vr 24 Sep, 2010 21:31 Onderwerp: Ik ben neiuw |
|
Hey hey hallo.
Ik ben tjepke kobes.
Ben 25 jaar jong.
Woon achtend in Nijbeets friesland.
Ik ben sinds vandaag een trotse bezitter van een 405 gr.
Een 1.8 gr.
Hij heeft wel veel km al gedraait.De teller geeft al meer als 2 ton dat is natuurlij super veel maar de motor draait na mijn idee wel goed rond.
Hij stoterd verder wel wat maar goed het is een wat knutsel projekt wil hem nieuw leven in blazen of een goede oude dag.
Zal hem eerst een kleine beurt geven want hij klingt nu wat verkouden.
Dit is een hobby auto en ik hoop dat ik met hulp van deze club een stukje verder kom voor de 405.
Dit is wat over mij.
Groet tjepke
|
|
|
Naar boven |
|
|
fab405 Moderator
Fedor Registratie: 22-7-2005 Berichten: 36061 Woonplaats: Hoofddorp!! Leeftijd: 49
|
Geplaatst: Vr 24 Sep, 2010 21:35 Onderwerp: Re: |
|
2 ton pas? Dat valt reuze mee
Welkom hier, ik hoop dat je veel plezier aan je 405 beleeft
|
|
|
Naar boven |
|
|
Jan-Sietze Moderator
JS Brouwer Registratie: 22-7-2005 Berichten: 8820 Woonplaats: Wirdum Leeftijd: 42
|
Geplaatst: Vr 24 Sep, 2010 21:45 Onderwerp: Re: |
|
Hoi,
Twee ton op de teller valt mee, de 405 is ook de jongste niet meer...
Een keer 'schoonblazen' op de autobahn doet ook woderen,
A7 of A32 kan ook maar mag niet...
En voor vragen kun je altijd hier terecht
|
Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.
|
|
Naar boven |
|
|
folkert 405 Liefhebber!
f Registratie: 20-2-2010 Berichten: 99 Leeftijd: 66
|
Geplaatst: Di 28 Sep, 2010 13:55 Onderwerp: Re: |
|
Welkom.
|
The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.
|
|
Naar boven |
|
|
Penguin 405 Gek
M Registratie: 30-4-2008 Berichten: 1091
|
Geplaatst: Di 28 Sep, 2010 17:43 Onderwerp: Re: |
|
Welkom
schoonblazen is zeker goed voor de catalisator wel eerst je luchtfilter vervangen dat maakt nog meer goed
|
|
|
Naar boven |
|
|
|