Peugeot 405 echt een 'design klassieker'.©
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Zo, weer een nieuwe hier!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Peter-SR-'93
Nieuw


Peter
Registratie: 11-5-2010
Berichten: 14
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Di 11 Mei, 2010 23:11    Onderwerp: Zo, weer een nieuwe hier! Reageer met quote Add User to Ignore List
Goeiedag allemaal,

Al een tijdje volg ik dit forum vanaf de zijlijn en daarom nu ook maar lid geworden. Mijn naam is Peter Schopman, 45 jaar (nou goed...bijna 46) uit Groningen. Sinds 2002 rijd ik een 405 SR 1.6 uit 1993 in de kleur Rouge Alhambra, zo'n mooie aubergine-donkerrode metallickleur zal ik maar zeggen. Naast de al redelijk luxe SR-uitrusting zit er een mooie audio-installatie in en een cruisecontrol. En een driespaaks stuur uit een 205 GTI, lijkt even beter dan het standaardstuur... De auto heb ik destijds aantrekkelijk gekocht toen ik zelf bij Peugeot werkte. Had toen 147.000 km gereden en staat inmiddels op 262.000 dus schiet al lekker op. Inmiddels ben ik hier al allerlei herkenbare kwaaltjes tegengekomen zoals zwabberende benzinemeters, dagtellers die niet meer op 0 gezet kunnen worden, lastig te vervangen lampjes in de schakelaars van de raambediening enzovoorts. De meesten ook weer met oplossing erbij, dus daarom dacht ik, kom laat ik ook maar lid worden, je weet nooit waar het nog goed voor is. Bij deze dus Very Happy

Peter


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Di 11 Mei, 2010 23:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom!

Misschien ben je Martijnvdw ook al eens tegen gekomen, donkergroene Break ph2, woont ook in groningen(stad). Smile



Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei, 2010 11:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
thumbup Rouge Alhambra thumbup


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei, 2010 12:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nee he, niet weer een nieuwe Sad Razz

Welkom hier w00t Maarre, een phase 2 1.6 Sr ??



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Peter-SR-'93
Nieuw


Peter
Registratie: 11-5-2010
Berichten: 14
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei, 2010 13:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
"Maarre, een phase 2 1.6 Sr ??"

Inderdaad. Die is alleen in modeljaar 1993 gebouwd, zijn dus niet zo heel veel van. En nog minder van over...


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Animal_Mother
405 Maniak


Pascal
Registratie: 13-10-2009
Berichten: 1586

Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei, 2010 13:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Een mede PH2 SR rijder, alleen heb ik dan een '92 1.8.

Welkom hier, alleen jammer van de standaard kleur Razz Roest Alhambra



Alfa Mike Foxtrot

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei, 2010 13:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Niks mis mee toch die kleur? Very Happy

Welkom hier!
Er valt mij trouwens iets op..... nja... zal ik het dan maar doen?



Worthless



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei, 2010 15:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom. Mooi, weer een SR. Daar moeten er meer van zijn.


The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei, 2010 17:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Peter-SR-'93 schreef:
"Maarre, een phase 2 1.6 Sr ??"

Inderdaad. Die is alleen in modeljaar 1993 gebouwd, zijn dus niet zo heel veel van. En nog minder van over...



hoera! we hebben een quote functie om t overzichtelijk te houden Very Happy



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei, 2010 19:51    Onderwerp: Re: Zo, weer een nieuwe hier! Reageer met quote Add User to Ignore List
Peter-SR-'93 schreef:
Goeiedag allemaal,

Al een tijdje volg ik dit forum vanaf de zijlijn en daarom nu ook maar lid geworden.


Ik heb nog geen inschrijving gezien Razz

Welkom hier op ons gezellige forum Smile Fijn dat je er al veel aan hebt gehad.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei, 2010 20:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Borntobewild schreef:
thumbup Roest Alhambra thumbup



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
pascal1973
405 Kenner


Pascal
Registratie: 20-1-2008
Berichten: 140
Woonplaats: Delden
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mei, 2010 23:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom perfect


Click to view full-size and click again for resized image 405 2.0 SRI

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mei, 2010 23:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
moi!


"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Harrie S
405 Liefhebber!


Harrie
Registratie: 28-9-2008
Berichten: 62

Leeftijd: 64

BerichtGeplaatst: Do 20 Mei, 2010 22:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom !
ik had ooit een SR 1.6, maar dan phase1, één van de allereerste, nog handgebouwd, 1987 Smile
nu een SRi 1.9 1989 er bij, als scheurijzer Very Happy

grt, Harrie


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Zo 23 Mei, 2010 23:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Razer schreef:
Welkom!

Misschien ben je Martijnvdw ook al eens tegen gekomen, donkergroene Break ph2, woont ook in groningen(stad). Smile


En dat ben ik!
Dus bij peugeot gewerkt? Hey Niels ik denk dat we een minimeet moeten houden bij Peter devil

Welkom Peter en als je bij de Ikea bent parkeer de auto dan maar er tegenover tussen brandweer en politie, daar staat een m0rmel van een Break. Razz



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls