405 MI16 - La griffe du Lion
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Fotos uploaden naar peugeotheaven.com
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 04 Jan, 2006 11:57    Onderwerp: Fotos uploaden naar peugeotheaven.com Reageer met quote Add User to Ignore List
Zoals jullie weten zijn de harde schijven van mijn hostings provider gecrashed, helaas zijn ook hun backup schrijven gecrashed getlost

Dit betekende dat ik de hele website heb moeten herbouwen en alle foto's opnieuw moet verzamelen en uploaden.
Hoewel ik nu al weer 897 foto's heb mis ik er nog een hele boel, en hierbij wil ik jullie om hulp vragen.

Heb je nog mooie foto's, 205, 309, 405, 605 of iets wat in een van de andere albums pas dan wil ik je vragen de foto's te uploaden naar mijn site.

Dit kan heel simpel op de onderstaande procedure:


Je kan inloggen met de onderstaande gegevens:
http://www.peugeotheaven.com/l.....upload.php
Je hoeft nu nog alleen maar naar deze link te gaan, je word automatisch ingelogd, zoniet, dan is het je virusscanner/firewall, en zal je toch echt zelf moeten inloggen.
Gebruikersnaam: Peugeot405club
Wachtwoord: 405

Hierna kan je maximaal 5 fotos per keer uploaden, deze mogen dan ook niet grooter zijn dan 1mb.
Je klinkt een aantal keer op doorgaan en dan
zal je moeten kiezen in welk Album deze foto hoort, dit kan je doen door het uittrek vakje te selecteren en weer wat klikken op doorgaan.
Thats it!
Na een tijdje zal ik deze fotos dan gaan toevoegen aan de rest van de mappen.

Ik dank jullie hartelijk!



Peugeot 405, que hermoso culo!



Laatst aangepast door Borntobewild op Do 30 Aug, 2007 8:45, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Vr 06 Jan, 2006 5:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
klinkt goed en niet verkeerd enzo, maar voor mij is de drempel te hoog om het te gaan doen. zodra iemand mijn internet explorer venster af sluit zit ik gelijk een dag niet meer op dit forum, dus die laat ik ook maar 24/7 ingelogt staan. zo is het gewoon een kwestie van klikken in de taakbalk, lage drempel dus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 06 Jan, 2006 9:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zal eens gaan kijken wat ik daaraan kan doen, zodat je niet 2 woordjes hoeft in te typen en een extra keer klikken....


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jan, 2006 22:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gelukt Smile
lees de eerste post maar



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Do 12 Jan, 2006 2:03    Onderwerp: Re: Fotos uploaden naar peugeotheaven.com Reageer met quote Add User to Ignore List
Borntobewild schreef:
blablablablabla....

Je kan inloggen met de onderstaande gegevens:
http://www.peugeotheaven.com/l.....upload.php
Je hoeft nu nog alleen maar naar deze link te gaan, je word automatisch ingelogd, zoniet, dan is het je virusscanner/firewall, en zal je toch echt zelf moeten inloggen.

meer geblaat


zal wel aan me router liggen dan :/

/me heeft een hekel aan drempels


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 12 Jan, 2006 2:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
B2B:

Ik weet niet precies hoeveel mb aan 405-foto's ik heb, maar ik ben eventueel wel bereid om mijn gehele map in te pakken en te versturen naar je mail.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 12 Jan, 2006 14:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Check het even, maar mn gmail kan het vast wel aan, ook die van peugeotheaven.com

Ik heb 1000mb ruimte voor foto's en filmpjes dus kom maar op Smile



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 12 Jan, 2006 14:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
foto's zijn 470 mb.
filmpjes zijn 1.31 gb, dit ga ik overigens niet een proberen te mailen.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 12 Jan, 2006 14:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
wow Neutral

zit er niet heel veel tussen van wat ik al heb?



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 12 Jan, 2006 14:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Waarschijnlijk wel...
Met filmpjes sowieso wel, heel veel zijn hier al ge-upload en/of bekend.

Van de foto's zul je ook wel redelijk wat al hebben.
Maar ik mail het vanavond wel, dan mag je zelf uitzoeken wat je allemaal wel of niet hebt.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 12 Jan, 2006 14:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
*nog een dag taak erbij *


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Zo 15 Jan, 2006 15:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hheeeee is het verandert dat ging gemakkelijk whistling
het zijn foto"s van mijn oude mi er is er 1 dubbel de laatste dat hij in de takel wagen hangt dus die mag je verwijderen!! en kenteken plaat uitgummen als dat gaat ,beetje gek voor de hudige berijder!!
anders peg gehad

tanks!! kees Wink

oja het zijn de fotos van mi te water geuplood op 15 jan 2006



M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 15 Jan, 2006 16:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hij kan het bestand niet mailen, hij heeft iets van 36 uur aangestaan, maar ik zag weinig beweging.


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 15 Jan, 2006 18:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Smile hoevele heb je dan geprobeerd te verzenden in 1 keer?!


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 15 Jan, 2006 23:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Alles: 370 mb aan rar bestand.
Moet toch lukken?

Anders via msn? Gewoon de pc's een nachtje aan laten staan.
Of heb je een ftp?



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls