Winnaar Parijs Dakar rally (1989)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Wie is De Belg
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 02 Mei, 2010 20:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronddraaiend krijg je swirl whistling

exentrisch-roteerend zou t beste zijn Wink

en in tegenstelling van onze voorzitter
met zo'n vlakschuurmachine zou t best kunnen
zolang je er maar een goede dikke en gladde doek inklemt
en niet telang op een plek houden natuurlijk Wink



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 02 Mei, 2010 20:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ben ik ff blij dat ik m'n onderschrift nog niet aangepast heb... Rolling Eyes


Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 02 Mei, 2010 20:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Laughing


405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Ma 03 Mei, 2010 9:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Jan-Sietze schreef:
Gebruik geen trilschuurmachine!
Deze maakt op- en neergaande bewegingen welke je altijd terugziet.

Je hebt écht een ronddraaiende schijf nodig,
en kleine oppervlakken kun je uit de hand doen (ronddraaiende beweging makende).


Zorg dat je auto goed schoon is, de kleinste zandkorrel kan je lak al totaal ruïneren!
(voorkom ook dat je poetsdoek op de grond valt,
als dat wel gebeurt; pak een nieuwe!)

sucses


JS, ik heb mijn motorkap en dak 3 weken geleden gedaan, en mits op de juiste manier doen zoals bij mijn auto, krijg je een geheel egaal en glanzend geheel hoor, als je daarna in ieder geval met autowas aan de gang gaat, dat dan weeer wel met het handje.
Het effect is echter lang niet zo effectief als met eene echte poetstol.
Om op zeker te gaan, ik had er 3 lagen (natte) poetslap op zitten. Wel even regelmatig controleren of hij nog straks vast zit op de machine, het rekt wat uit tijdens gebruik.
P.s: Op metallic lak kun je iets rustiger werken als gewone lak omdat het harder is Wink Met gewone lak moet je echt voorzichtiger zijn, en me Ducktape verhaaltje klopt toch achteraf? whistling



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Ma 03 Mei, 2010 10:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik heb nog's tussen m'n apparaten gezocht en ik heb een simoliseermachine, is dat wat?

grts


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Di 04 Mei, 2010 10:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat ken ik niet? frown


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Di 04 Mei, 2010 10:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je schrijft het als 'simoniseermachine'
Dat is toch een poetsmachine?

Oh kijk eens zomaar bij jullie gevonden: http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=61085



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Di 04 Mei, 2010 15:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dat is een apparaat met een soort spons van mousse en daar moet je een hoes van stof of iets dergelijks overheen trekken, ik heb de doek om te simoniseren en om uit te poetsen, ik heb al eens gesimoniseerd met het apparaat en dat werkt wel fijn, het is er een van powerplus en maakt een constante rechtsomdraaiend. voor verdere info, vraag maar raak.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Do 22 Jul, 2010 14:13    Onderwerp: De 405 van De Belg overleden Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi allemaal,

Een paar dagen geleden is mijn peugeot 405 overleden
ik wou ermee wegrijden en startte de motor,
ik zet em in z'n achterruit en en ineens is er een grote knal
hij schokt 3 keer en de motor slaagt uit. ik denk iets met de
koppeling want het pedaal blijft ingedrukt en de versnellingsbak zit geblokkeerd. ik kan dus niet mee op cruise door zeeland.
vind het zelf superjammer. een andere 405 zit er niet in en een
goeie peugeot hier in de buurt vind ik ook al niet dus het is maar afwachten.

groetjes De Belg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 22 Jul, 2010 14:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kabel geknapt?


:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Do 22 Jul, 2010 14:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
geen idee, ik denk het, ik laat hem niet meer maken,
dat is ie niet meer waard


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 23 Jul, 2010 1:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Een kabel kost niet zoveel, hoor. En misschien is ie alleen maar bij het pedaal losgeschoten.

Dus in mijn beleving geen reden om hem niet te laten maken, als het ten minste daaraan ligt Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Vr 23 Jul, 2010 8:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik woon nog thuis dus m'n ouders zeggen wat ermee moet gebeuren en deze keer zeiden ze dat ik maar een andere auto moest zoeken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Vr 23 Jul, 2010 9:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mij klinkt dit als een losse kabel of een geknapte kabel in m'n oren. Als je dit ff herstelt dan kan je weer rijden en heb je een auto waarvan je weet wat je eraan hebt. Nieuwe/andere auto is ook altijd maar weer een gok...


:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Vr 23 Jul, 2010 9:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
mij ook, maar m'n ouders vrezen dat de kosten zich blijven opstapelen, eerst zat er een trekhaak in de grille, daarna een contactslot, vorige maand een koelvloeistoflek en nu weer de koppeling, en ik krijg hem ook niet meer uit versnelling, normaal kun je de pook zonder koppeling uit versnelling halen maar hij zit gewoon geblokkeerd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls