Bekijk/upload hier de meeting foto's
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Dit ben ik
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Do 13 Mei, 2010 10:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Er staan foto,s op mijn profiel.


The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Do 13 Mei, 2010 10:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
I did, 5 keer er over heen gewalst. whistling
Het Alfaatje dan he?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 13 Mei, 2010 12:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Die SRI ziet er puik uit! Cool


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Do 13 Mei, 2010 21:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Easterboy schreef:
Die SRI ziet er puik uit! Cool


SR, bijna correct, de SRI heb ik niet meer, alleen een foto, het betrof een automaat. Helaas was de motor niet 100% en heb ik deze ingeruild voor de Break, de rode sedan is nog rijdend, weinig kilometers. Ben nog op zoek naar een mooie 2 liter injectie/sedan. Wij hebben in Assen nl Hans Peugeot die qua onderdelen alles heeft. Dus onderhoud is geregeld. Laughing



The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Di 25 Mei, 2010 12:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
folkert schreef:
I did, 5 keer er over heen gewalst. whistling
Het Alfaatje dan he?


Heel goed Smile



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Vr 03 Sep, 2010 10:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Enigzins confused. De 405 SR 1.9 (ph1-1989) blijft moeilijk starten wanneer blok warm is. Bij koude start, geen enkel probleem. Het is een SR met kat. In het instr. boekje staat dat de peut die er in moet oktaan 97 (98 dus) met lood behoort te zijn. Nu sjoemel ik met 95 en voeg geen loodverv. toe. Wat is wijsheid?. Wie heeft ervaring met deze carb?. Ik vertel dit omdat monteurs (en ook hier) mij verzekeren dat normale ongelode benzine prima matcht met deze motor.


The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Vr 03 Sep, 2010 10:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Moeilijk starten als in, moeilijk ronddraaien of moeilijk aanslaan? Filters allemaal wel mooi schoon, goede bougies, verdeler/rotor goed?


:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 03 Sep, 2010 11:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Sleutel omdraaien en alleen een 'tik' horen ?


Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Vr 03 Sep, 2010 11:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ep Woody schreef:
Moeilijk starten als in, moeilijk ronddraaien of moeilijk aanslaan? Filters allemaal wel mooi schoon, goede bougies, verdeler/rotor goed?


Hij pakt hem uiteindelijk wel. Bv geen gas bijgeven. Hij slaat dus moeizaam aan. Bougies zijn nieuw, en ik ga ervan uit dat dit de juiste zijn. Verdeler kan ik nog naar laten kijken.
En zuipen? Shocked



The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.



Laatst aangepast door folkert op Vr 03 Sep, 2010 13:15, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Vr 03 Sep, 2010 12:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Jan-Sietze schreef:
Sleutel omdraaien en alleen een 'tik' horen ?


Nee hoor, startmotor functioneert naar behoren. duurt een poos voordat hij pakt, let wel, bij een warme motor, bij een koude motor loopt hij bij wijze van spreken al voordat de sleutel in het slot zit. Laughing



The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Vr 10 Sep, 2010 13:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Very Happy . En vol water, via handschoenenkastje liep liters regenwater naar binnen. Afvoer bij ruitenwissers waren door bladertroep verstopt. Nu weer volledig droog. Heerlijk om in een Peugeot rond te rijden. ramen en dak open. Nostalgie?, jazeker ik ken dit bij bijna alle Peugeots die ik heb bereden.


The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Vr 15 Okt, 2010 10:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hij doet het nu prima, heb de bougies schoongemaakt, en start de peugeot nu met het gaspedaal ingedrukt. hij pakt hem direct. genieten dus weer. thnx voor de tips en ga nu rondkijken voor een leuke peugeot erbij. ben geen klusser dus de auto moet wel in orde zijn. Wat vind ik leuk?, een 405 met potentie, een sri of een 2 liter met alles erop en eraan. Mi16 heb ik minder mee. mij toch te stug. 404/504/505 zijn prachtige auto,s, edoch roest danwel onderhoudsgevoelig. probleem is dat mijn geliefde niets met Peugeot heeft, maar wel met Suzu....eh juist, ik loop liever.


The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Vr 15 Okt, 2010 10:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
http://link.marktplaats.nl/385715194

zoiets bijvoorbeeld. Ik was vergeten erbij te zeggen dat het weer een break moet worden.



The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 15 Okt, 2010 19:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
leuke auto maar ik ben minder blij met de garage getlost


405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Wo 20 Okt, 2010 19:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Euh... 'Sportinterieur, Sportstuur, Sportstoelen' Ga toch fietsen...
'Achterbank neerklapbaar, Achterbank neerklapbaar (gelijke delen), Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)'... wat wil je nou?

Heeft de garagist de advertentie zelf wel gelezen?

Verder inderdaad een mooi exemplaar.



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls