Voor de 405 liefhebber.
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Thiez 405 (nieuwe schoentjes p.2)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Zo 14 Mrt, 2010 11:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
shit, dan lopen mijn velgen op meerdere vlakken 14 jaar voor op de auto Laughing


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 14 Mrt, 2010 19:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het nadeel van donkere velgen is dat ze wel veel sneller smerig zijn Razz
Maarjah geeft mij gelijk een reden om me auto eens wat vaker te wassen, normaal word het altijd uitgesteld omdat zilver niet zo snel smerig word.

Bedankt voor de reacties! Ik ben er zelf wel blij mee en het ligt een stuk beter op de weg dan de vorige velgjes (orginele 405 spaakvelgjes 175-75-14).


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 14 Mrt, 2010 19:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Juist niet,
ik heb voor donker gekozen omdat remstof ook niet wit is...



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 14 Mrt, 2010 20:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee ok remstof zie je idd niet op donkere velgen. Maar als je met regenachtig weer rijd zien ze er niet meer uit zodra het opdroogd Razz
Maar goed ik vind het nette velgen. Misschien dat als ik keer tijd heb van de zomer ik ze nog een keer opnieuw ga spuiten maar dat zie ik t.z.t. nog wel.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 17 Okt, 2010 16:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kwam afgelopen week thuis rijden en toen ik mijn auto de oprit op reed versprong net de km stand.
Even vastleggen natuurlijk:
Click to view full-size and click again for resized image


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Zo 17 Okt, 2010 17:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Erg ver ben je niet weg geweest, motor is niet eens op temp.


Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 17 Okt, 2010 18:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee klopt. van me werk naar huis is maar kwartiertje rijden Wink en als je dat rustig aan doet komt hij niet boven de 75 graden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 21 Nov, 2010 19:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Even een vraagje hier, heb zoekfunctie gebruikt maar kon niet echt iets vinden.
Ik heb last van vocht in de kofferbak van mijn 405. De vloerbedekking begint te stikken en is vaak echt nat. Als ik de klep van mijn auto open doe hangen de druppel eraan aan de binnenkant.
Dit is natuurlijk gewoon condensvorming maar is dit op een manier te isoleren ofzo? Of is er iets om te voorkomen dat de vloerbedekking telkens nat word?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Zo 21 Nov, 2010 19:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Meestal lekkage via de achterlichten, maar via het raam kan ook.
Beste is ff wat tijd vrijmaken en goed op zoek te gaan nar de oorzaak Wink



Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Niek
405 Kenner


Niek
Registratie: 6-11-2010
Berichten: 166
Woonplaats: Zwolle
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Zo 21 Nov, 2010 20:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
He Thiez,
Ik dacht jou bolide zal hier ook wel te zien zijn maar niet.. Ik zeg load nog es een plaatje op.

Ik ben benieuwd naar de jouwe. Heb je nog steeds donkere velgen eronder?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 21 Nov, 2010 21:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hier was hij net 2 dagen oud, gekocht met orginele velgen eronder zoals die bij jou eronder zitten. Maar ik had die speedlines nog van mijn citroen bx.
Hier staat hij net gewassen en in de was gezet dus straalt natuurlijk goed in het zonnetje Wink

Click to view full-size and click again for resized image

Hier met de antraciet Mi16 velgjes eronder. Ik vind het erg gaaf staan. Zou er eigenlijk alleen nog graag een T16 spoilertje op willen... maar die zijn zeer schaars helaas. (tenzij niels natuurlijk zijn project nooooiit afmaakt Wink)
Click to view full-size and click again for resized image


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Niek
405 Kenner


Niek
Registratie: 6-11-2010
Berichten: 166
Woonplaats: Zwolle
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Zo 21 Nov, 2010 21:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Toffe wagen. Ik vind beide velgen mooi staan. Die speedlines blijven vet.
Dat antaciet is ook wel mooi. Wat meer contrast tussen de kleur van de auto en de velgen.

Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 25 Sep, 2011 14:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Vandaag door de 200.000 Km's gegaan met mijn 405! Hopen dat hij het nog een paar jaar vol wilt houden, vermoed alleen dat er binnen een jaar nog wel andere koppeling in zal moeten helaas...

Ook heb ik als ik beetje stevig door de bocht ga last van dat alle lampjes gaan branden op het dashboard. Meestal wijst dit op een vloeistof niveau wat niet goed is, maar dit lijkt allemaal in orde te zijn als ik het controleer. Wat zou dit verder nog kunnen zijn?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 25 Sep, 2011 19:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Toch het oliepeil maar eens nakijken Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Zo 25 Sep, 2011 20:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Alle lampjes branden? Massa probleem. connector, draden etc.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls