405: De leeuw laat zijn tanden zien !
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Thiez 405 (nieuwe schoentjes p.2)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 09 Aug, 2009 4:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Thiez schreef:
hij heeft me 1500 euro gekost.

Maar dit is de prijs inclusief de kosten voor het nazien en analyseren van de kosten voor reparatie van mijn bx.


troost je, ik heb 1600 euro betaald voor mijn 405 (automaat) uit 1996 met toen 182.000 op de teller en daar zat geen apk op, naar later bleek een flinke schade aan de rechter achterdeur en wat kleine krasjes her en der....

dus zo'n slechte koop heb je niet gedaan Wink



"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 09 Aug, 2009 10:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
op de fotos was ik net 5 minuten klaar met wassen en in de wax zetten dus vandaar dat ze er zo mooi staat te blinken Wink

Met het wassen ben ik wat kleine krasjes tegen gekomen maar niks om me druk over te maken. nergens deukjes ofzo.

Ook trok ik gistere de kap open en dat zag er erg netjes en schoon uit.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 09 Aug, 2009 10:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Da's wel een hele andere auto dan een BX, hè? Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
XM
Something 405


Papa Matthijs
Registratie: 22-6-2007
Berichten: 5624

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Zo 09 Aug, 2009 10:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja, geen hydropneumaat Sad


When building a car, you can pick two:

Fast, Cheap, Reliable

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 09 Aug, 2009 11:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
haha hij rijd een stuk comfortabeler dan mijn bx. maarjah tis een injectiemotor ipv carburateur en een 5bak ipv 4bak dus dat scheelt al een hele hoop.

De vering mis ik soms wel hij stuiterd wat meer dan een bx maar ik moet zeggen dat hij nog comfortabel geveerd is tegenover de ford ka van me moeder en de hyundai excel van me broer haha.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Za 13 Mrt, 2010 13:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Update van de nieuwe velgjes. Van jan-sietse geweest en nu overgenomen van Remmy.

Ziet er best netjes uit al zeg ik het zelf Wink

Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 13 Mrt, 2010 18:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
thumbup

Mooi dat de mi16 velgen weer een mooie 405 gevonden hebben! Very Happy



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 13 Mrt, 2010 18:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zo blijven ze in "de familie" pimp

Staat hem goed!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Za 13 Mrt, 2010 19:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooie wagen, alleen die velgen ff zilver spuiten (zou ik doen) staat veel mooier op een zilveren 405 Cool


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Thiez
405 Kenner


Thijs
Registratie: 2-8-2009
Berichten: 126
Woonplaats: Oud Gastel
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Za 13 Mrt, 2010 19:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee ze blijven lekker antraciet kleur. Ik vind het wel mooi staan en het is niet zo standaard!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Za 13 Mrt, 2010 20:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Staat mooi w00t


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Za 13 Mrt, 2010 20:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zwart en zilver gaan prima samen, bij een andere kleur wagen had ik er mijn twijfels over gehad.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 13 Mrt, 2010 20:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kijk, commentaar krijg je altijd, zeker van mensen die het "minder mooi" vinden.
Maar juist omdat jij je durft te onderschijden van de rest zijn de meeste reacties leuk en positief! perfect



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
remmy
405 Kenner


remco
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 187
Woonplaats: haulerwijk
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Zo 14 Mrt, 2010 1:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik vind dat ze er mooi bij staan, eigenlijk nog mooier dan onder de blauwe 405 die ik had. Very Happy Natuurlijk meningen verschillen, de 1 vind de lichte mooi en de ander de donkere maar ben van mening dat de donkere toch het mooiste staan onder deze kleur auto. Ik hoop dat je er vele km plezier van zult hebben. Wink


Mijn auto is niet oud, het is een klassieker!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Zo 14 Mrt, 2010 11:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zilveren velgen is zooooo 2009 whistling

Donkere velgen zijn het gewoon helemaal !

* en dat heb ik je gisteren ook al verteld ....*



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls