405 T16 - Maatstaf voor Talent
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

specops (jonathan) kleine update foto
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
specops_1611
Forumer


Jonathan
Registratie: 15-7-2009
Berichten: 37
Woonplaats: groningen
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Za 25 Jul, 2009 21:00    Onderwerp: specops (jonathan) kleine update foto Reageer met quote Add User to Ignore List
hallo ik ben jonathan
ben hier net nieuw
kom uit groningen en ben 22 jaar

heb net 2 week geleden een witte peugeot 405 1.6i GL 1992 gekocht (en het blijkt een phase 2 te zijn
ben hier door me broer hij heeft ook een peugeot en is ook lid
maurizio (niet meer actief heeft een alfa 156 en de peugeot aan me pa gegeven zo blijft hij toch in de fam.)

heb er al een paar keer gereden op de snelweg en doet het goed
alleen ben er vandaag achterkomen (nadat ik de motor heb schoongespoten bij de daf garage) dat mijn oliekeerring lekt
moet die dus vervangen en de motor loopt niet lekker stationair me broer zegt stappenmotor en me pa zegt vuile cabarateur

hier nog wat foto's
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

zit trouwens nog na te denken om GTI velgen eronder te stoppen




Laatst aangepast door specops_1611 op Zo 26 Jul, 2009 14:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Za 25 Jul, 2009 21:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hé welkom, en hopelijk veel plezier met je 405, en hulde: gelijk foto's Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
specops_1611
Forumer


Jonathan
Registratie: 15-7-2009
Berichten: 37
Woonplaats: groningen
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Za 25 Jul, 2009 21:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronald schreef:
Hé welkom, en hopelijk veel plezier met je 405, en hulde: gelijk foto's Razz


hey dankje ja natuurlijk moeten er meteen foto's


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Zaleo
Webmaster


Zeo
Registratie: 21-7-2005
Berichten: 2820
Woonplaats: Geleen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Za 25 Jul, 2009 21:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Za 25 Jul, 2009 22:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Welkom.
Deze is net een paar maanden ouder dan mijn witte, mijn kenteken begint namelijk met FV.
Weet je zeker dat er in de jouwe een cabarateur motor ligt, en niet al een injectie.
Omdat als ik de foto's goed bekijk het lijkt of je een Phase 2 hebt.


Naar boven
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 25 Jul, 2009 23:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dit is een "vroege F" dus ik denk een fase 1 Wink

Welkom hier. Mooie witte. Veel plezier ermee Smile Je broer herinner ik me nog wel.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
specops_1611
Forumer


Jonathan
Registratie: 15-7-2009
Berichten: 37
Woonplaats: groningen
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jul, 2009 4:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Animal_Mother schreef:
Welkom.
Deze is net een paar maanden ouder dan mijn witte, mijn kenteken begint namelijk met FV.
Weet je zeker dat er in de jouwe een cabarateur motor ligt, en niet al een injectie.
Omdat als ik de foto's goed bekijk het lijkt of je een Phase 2 hebt.


haha grappig
ik weet niet precies wat het verschil is tussen phase 1 & 2 maar qua interieur is hij het zelfde als de oude peugeot van me broer
alleen motorblok is anders de oude peugeot van me broer heeft zeg maar op de motor blok de vul dop voor olie.....ik heb de mijne voor bij de radiator een vulpotje met 2 slangetjes




Laatst aangepast door specops_1611 op Zo 26 Jul, 2009 5:00, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
specops_1611
Forumer


Jonathan
Registratie: 15-7-2009
Berichten: 37
Woonplaats: groningen
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jul, 2009 4:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Dit is een "vroege F" dus ik denk een fase 1 Wink

Welkom hier. Mooie witte. Veel plezier ermee Smile Je broer herinner ik me nog wel.


hey dankje wel haha ja wel handig dat me broer ook een peugeot 405 heeft gehad....maarja dit is nu de derde 405 in de fam. me pa begon met een rode diesel toen me broer en nu ik


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Zo 26 Jul, 2009 5:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote
specops_1611 schreef:
Animal_Mother schreef:
Welkom.
Deze is net een paar maanden ouder dan mijn witte, mijn kenteken begint namelijk met FV.
Weet je zeker dat er in de jouwe een cabarateur motor ligt, en niet al een injectie.
Omdat als ik de foto's goed bekijk het lijkt of je een Phase 2 hebt.


haha grappig
ik weet niet precies wat het verschil is tussen phase 1 & 2 maar qua interieur is hij het zelfde als de oude peugeot van me broer
alleen motorblok is anders de oude peugeot van me broer heeft zeg maar op de motor blok de vul dop voor olie.....ik heb de mijne voor bij de radiator een vulpotje met 2 slangetjes


Fase 2 heeft een halfrond dashboard en gaat het tussenstuk van de achterklep mee omhoog.
Fase 1 heeft een dasboard dat het beste te omschrijven valt als dat het uit 2 delen bestaat.
En bij een Fase 1 gaat van de kofferbak het stuk tussen de achterlichten niet mee omhoog.

Overigens uit de beschrijving van je vulopening voor olie kan het ook een injectie motor zijn, een monopoint en daar zit geen cabarateur op.


Naar boven
specops_1611
Forumer


Jonathan
Registratie: 15-7-2009
Berichten: 37
Woonplaats: groningen
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jul, 2009 5:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Animal_Mother schreef:
specops_1611 schreef:
Animal_Mother schreef:
Welkom.
Deze is net een paar maanden ouder dan mijn witte, mijn kenteken begint namelijk met FV.
Weet je zeker dat er in de jouwe een cabarateur motor ligt, en niet al een injectie.
Omdat als ik de foto's goed bekijk het lijkt of je een Phase 2 hebt.


haha grappig
ik weet niet precies wat het verschil is tussen phase 1 & 2 maar qua interieur is hij het zelfde als de oude peugeot van me broer
alleen motorblok is anders de oude peugeot van me broer heeft zeg maar op de motor blok de vul dop voor olie.....ik heb de mijne voor bij de radiator een vulpotje met 2 slangetjes


Fase 2 heeft een halfrond dashboard en gaat het tussenstuk van de achterklep mee omhoog.
Fase 1 heeft een dasboard dat het beste te omschrijven valt als dat het uit 2 delen bestaat.
En bij een Fase 1 gaat van de kofferbak het stuk tussen de achterlichten niet mee omhoog.


ooh ok dan heb ik een phase 2 model Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Zo 26 Jul, 2009 5:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote
fab405 schreef:
Dit is een "vroege F" dus ik denk een fase 1 Wink



Kijk eens goed naar hoe het dashboard loopt op foto 2 Wink


Naar boven
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jul, 2009 10:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zag het, ja Wink

Hij moet gewoon een foto van de achterkant plaatsen Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
specops_1611
Forumer


Jonathan
Registratie: 15-7-2009
Berichten: 37
Woonplaats: groningen
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jul, 2009 12:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Ik zag het, ja Wink

Hij moet gewoon een foto van de achterkant plaatsen Razz


haha dan maak ik zodadelijk een foto van de achterkant Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
specops_1611
Forumer


Jonathan
Registratie: 15-7-2009
Berichten: 37
Woonplaats: groningen
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jul, 2009 14:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
zo foto van achter kant is geplaatst heb trouwens net ook ff middelconsole verwisselt althans de bovenste gedeelte met de 2 blowers zat een lelijke gat in waar ook een digitale klokje kan Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jul, 2009 14:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
je moet even van je nieuwe foto die eerste [img] tag veranderen, die slash moet daar weg Smile


Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls