Winnaar van ‘Das Goldene Lenkrad’ 1987
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Slooppremie bij plaatselijke dealer!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vincent
Forumer


vincent
Registratie: 17-5-2009
Berichten: 23


BerichtGeplaatst: Di 07 Jul, 2009 9:03    Onderwerp: Slooppremie bij plaatselijke dealer! Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo allemaal,

Nog bedankt voor de vele positieve berichten op mijn eerdere bericht waarin ik mezelf heb voorgesteld!

Ik wilde jullie graag even op de hoogte brengen van mijn weblog. Van mijn plaatselijke Peugeotdealer kreeg ik namelijk een wanstaltig foldertje over de slooppremie, waarin (net als de televisiereclame) een prachtige Peugeot 504 coupe van de tweede bouwserie wordt gebruik/misbruikt, om zo de slooppremie te promoten. Nu begrijp ik best dat in tijden van crisis, ook de dealer zijn hoofd boven water moet houden. Maar om dat nu te doen door de mooiste Peugeot coupe ooit te misbruiken???? Daar snap ik dus werkelijk niks van.

Jullie kunnen mijn weblog lezen via onderstaande link. Onderaan het weblog kunnen jullie een reactie achterlaten. Zou ik erg leuk vinden!!

http://www.goldtimers.nl/oldti.....ppremie/11

Alvast hartstikke bedankt!

Groeten,

Vincent



Peugeot 405 Break GLX 1.9D, 1995 (verkocht)
Peugeot 504 berline 1.8, 1969
Peugeot 504 coupe 2.0, 1974

www.goldtimers.nl
www.goldtimers.tv
www.twitter.com/goldtimers



Laatst aangepast door vincent op Di 07 Jul, 2009 16:12, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 07 Jul, 2009 10:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom, uitroeptekens horen niet in een url thuis volgens internationale richtlijnen, vandaar dat je url niet word afgemaakt.
Ik zou zeggen ff aanpassen op je pagina.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls