405: De leeuw laat zijn tanden zien !
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Wat is er gedaan aan de 405 in 2015 en 2016!!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Ma 02 Feb, 2015 23:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heb nen 106 xt gekocht met elektrieke ramen/spiegels stuurbekrachting
enzovoorts. Misschien te koop voor weinig omdat de betuurdersstoel los
zit en nog wat klachten Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Wo 04 Feb, 2015 21:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Martijnvdw schreef:
Ik heb de mijne ook naar Zierikzee gebracht. Ik laat ie eens lekker vertroetelen Smile

Stefan, met 197k is ie net ingereden toch? Ik heb inmiddels dik 300k er op en het rijdt nog heerlijk. Alleen is ie traag met optrekken maar dat terzijde.


Aaahaaa, dat was dan voor jou break dat ik een schrootcontainer moest plaatsen bij Ed Razz



Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Do 05 Feb, 2015 20:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Vandaag raam mechanisme nummer 4 er in gezet. Hopen dat ie langer mee gaat dan de rest van de auto. Ben het zat haha.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 06 Feb, 2015 10:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Misschien even checken of het probleem niet ergens anders door word veroorzaakt, vocht, raam geleiders etc.


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Vr 06 Feb, 2015 11:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nah 't is steeds iets anders. Bij de eerste deed de motor het niet meer. Bij de 2e was de kabel geknapt. De 3e was al kapot toen ik hem kocht. Heb er nu één met een maand garantie, maar lijkt er op dat ik dat niet nodig ga hebben. Kan ik weer door de mcdrive! Haha Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 06 Feb, 2015 19:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Vandaag Martijn zijn break door de APK gejaagd Very Happy

Na lassen kokerbalk , nieuwe remdrukregelaar , nieuwe remschoenen en wielremcylinders weer helemaal in orde perfect



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 12 Feb, 2015 10:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
De Mi heeft 180000km bereikt vandaag


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 13 Feb, 2015 10:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
icon_joy icon_joy icon_joy


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Vr 13 Feb, 2015 12:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
woot, op naar de 2 ton! Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 13 Feb, 2015 15:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nu is de dagwaarde weer wat richting "nihil" gekropen Very Happy

Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 13 Feb, 2015 18:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nou ja , ach ........

Als je ziet wat een T16 tegenwoordig waard is Shocked

Ok , een Mi16 , zal altijd wat "ondergeschikt" blijven , maar toch :
Ze zijn er al bijna niet meer , dus de waarde zal zeker de komende jaren omhoog gaan Cool
Eerste type's heb ik ook al verkocht zien worde4n voor enkele duizenden euro's , terwijl ze +/- 10 jaar geleden gewoon naar de sloop gingen na demontage van de motor om in een 205 te bouwen whistling



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 13 Feb, 2015 19:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Nu is de dagwaarde weer wat richting "nihil" gekropen Very Happy

Wink


De dag na aankoop was het a nihil Laughing



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
beeperhorrie
405 Kenner


Ben
Registratie: 8-2-2015
Berichten: 119
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Di 17 Feb, 2015 0:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Toen ik mijn 504 (geen 405) kocht was het een ouwe lullen bak. Ruim vier jaar later werd deze total gereden en was het een klassieker geworden met een dubbele dagwaarde van hetgeen ik er voor had neergelegd. (fl.2100,- aanschaf tegen fl. 4400,- dagwaarde).
Een 305 zit nu ook zo'n beetje op de rand van ouwe bak vs klassieker; je komt ze in redelijke staat tegen van € 400,- tot tegen de € 2000,-.

Als verse bezitter van een 405 durf ik de toekomst met een goed gevoel tegemoet te zien. Het glas is half vol en zelfs als het leger wordt wordt het beter. (vergelijk een biertje dat een glas behoort te vullen tot een stukje onder de rand, de cognac VSOP wordt maar een bodempje van ingeschonken en zet een veel hogere waarde neer) (a ja, filosofie...)


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 17 Feb, 2015 20:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
EH Autoservice schreef:
Nou ja , ach ........

Als je ziet wat een T16 tegenwoordig waard is Shocked

Ok , een Mi16 , zal altijd wat "ondergeschikt" blijven , maar toch :
Ze zijn er al bijna niet meer , dus de waarde zal zeker de komende jaren omhoog gaan Cool
Eerste type's heb ik ook al verkocht zien worde4n voor enkele duizenden euro's , terwijl ze +/- 10 jaar geleden gewoon naar de sloop gingen na demontage van de motor om in een 205 te bouwen whistling


hij blijft voorlopig ook lekker droog staan Razz

en misschien gaan ik er ook ooit aan beginnen getlost



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 18 Feb, 2015 11:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Een phase 1 zoals jij hebt , begint al een "collectors item" te worden Cool

Paar jaartjes verder , en het is al een echte klassieker w00t



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls