Winnaar van ‘Das Goldene Lenkrad’ 1987
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Aangenaam kennis te maken!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wub83
Nieuw


Sebas
Registratie: 6-11-2011
Berichten: 17
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 07 Nov, 2011 10:52    Onderwerp: Aangenaam kennis te maken! Reageer met quote Add User to Ignore List
Beste 405 Groupies,

Ik heb begrepen dat ik mij hier kan voorstellen aan jullie.

Mijn naam is Sebastiaan en ik woon in Amsterdam. Sinds 5 weken ben ik de trotse bezitter van een 405 SRi! Een vriend van m'n pa had deze auto voor zijn dochters gekocht, maar na 4 jaar was het voor de dames tijd voor een nieuwe. Aangezien de auto nog prima in orde was (op een kleine lekkage na) , maar de drie zusjes geen zin hadden (huh) om de auto te verkopen, mocht ik als kleine Guus Geluk de auto overnemen voor een doosje wijn Very Happy !

Hier op het forum zou ik graag meer te weten willen komen over mijn juweeltje en hoop ik iets meer ervaring op te kunnen doen in het (onder)houden van m'n auto.

Zelf ben ik trouwens werkzaam als fysiotherapeut en DJ ik in verschillende clubs in A'dam en Haarlem.


Groeten,

Sebas


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Wub83
Nieuw


Sebas
Registratie: 6-11-2011
Berichten: 17
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 07 Nov, 2011 11:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Foto komt er aan trouwens! Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 07 Nov, 2011 14:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nice... Welkom!
Dat is nog eens een leuke goedkope 405! Very Happy

Vol smart wacht ik op de foto's. Smile



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Wub83
Nieuw


Sebas
Registratie: 6-11-2011
Berichten: 17
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 07 Nov, 2011 14:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat snap ik! Zal proberen om vanmiddag even wat foto's te maken, jammer dat het geen lekker weer is, komt ie toch tot zijn recht he?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 07 Nov, 2011 14:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Weer of geen weer, een 405 .... nou ja maak zelf maar af, mijn kop zit vol wol. Maar het blijft een fijne auto Smile

Dus geen excuus, kom op met die foto's! En daarnaast welkom! Je kon het niet beter treffen Smile En dat voor een doosje wijn....



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Ma 07 Nov, 2011 15:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nog even (nu ja, is wel wat werk hoor) die lekkage fixen en een
algemene 405 keuring @CCP dan kan de winter komen Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 07 Nov, 2011 21:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo en welkom!

Een 405 is een leuke auto.
Misschien zijn grote sedan's uit de tijd, maar kwa comfort ongeevenaard (voor deze prijsklasse)

Veel plezier & veilige kilometers er mee !



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Wub83
Nieuw


Sebas
Registratie: 6-11-2011
Berichten: 17
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Di 08 Nov, 2011 10:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bedankt voor dit fijne welkom!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Do 10 Nov, 2011 13:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hee welkom, naamgenoot


Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Wub83
Nieuw


Sebas
Registratie: 6-11-2011
Berichten: 17
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Wo 23 Nov, 2011 9:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Beetje gekke vraag, maar ik krijg mijn foto van mn waggie niet zo klein dat ik 'm hier kan gebruiken. Iemand tips?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Wo 23 Nov, 2011 9:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als avatar? Genoeg programma's die dat kunnen afhankelijk van
wel besturingssysteem je gebruikt maar online is er ook van alles
zoals http://www.fotoverkleinen.nl/


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Wo 23 Nov, 2011 10:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
gebruik tinypic of imageschack voor grote foto's in je profiel te plaatsen en in dit topic Wink


Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls