405 MI16 - La griffe du Lion
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Even voorstellen: Sicco en z'n koplamp

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sic_71
Nieuw


Sicco
Registratie: 18-8-2011
Berichten: 7
Woonplaats: Haren

BerichtGeplaatst: Do 18 Aug, 2011 21:09    Onderwerp: Even voorstellen: Sicco en z'n koplamp Reageer met quote Add User to Ignore List
Beste 405-fans,

Sinds een jaar of drie ben ik met mijn gezin de gelukkige eigenaar van een Peugeot 405 GL 1.6 Break, benzine uit 1993 (fase 2). En sindsdien maak ik regelmatig gebruik van dit forum als ik reparaties wil verrichten. Onder andere voor het vervangen van de verwarmingsradiator heb ik dankbaar gebruik gemaakt van berichten op dit forum. We zitten er nu al weer twee of drie winters warmpjes bij (laat de volgende maar komen, van zomer kunnen we dit jaar toch al niet spreken...).

Hoewel ons bakkie een aantal roestplekken op vervelende plaatsen in de carrosserie heeft, blijven we er graag nog in rondrijden zolang het nog veilig is en het binnenin droog en warm blijft. (We kunnen wel een andere tweedehands auto kopen, wie zegt ons dat we daar minder onderhoud aan hebben? En die 405 rijdt zo lekker!) Met de nodige reparaties komt ie tot nu toe nog elk jaar door de APK. Ik ben handig genoeg om veel zelf te doen (o.a. met hulp van dit forum, dus), en dat scheelt flink in de kosten.

Maar nu heb ik een probleem met de koplamp...(wordt vervolgd in het technische forum)

Hopelijk kunnen jullie me helpen...

Groet, Sicco


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 18 Aug, 2011 22:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom! Zo te horen een echte liefhebber Smile

Ik hoop dat je nog heel lang met je 405 gaat doen Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Za 10 Sep, 2011 9:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hey Sicco,
allereerst van harte welkom en ten tweede excuses voor deze late verwelkoming Smile

Ik las in je koplamp topic over een franse autodemontage bedrijf. Zit die aan de Gideonweg in Groningen toevallig? Ik woon namelijk zelf in Groningen, nou ja in het weekend dan, doordeweeks zit ik in Hilversum.

En ben jij ook bekend met Hans Peugeot in Assen? Very Happy



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls