Winnaar Rally van Tunesië (1988)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Peugeotrebel sluit zich aan!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peugeotrebel
Nieuw


Alexander
Registratie: 7-4-2011
Berichten: 6

Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Vr 08 Apr, 2011 23:30    Onderwerp: Peugeotrebel sluit zich aan! Reageer met quote Add User to Ignore List
Goede dag mede peugeot rijders,

Hierbij wil ik mij voorstellen mijn naam is Alex heb sinds kort de 30 gehaald en ben sinds januari vader van een mooi meisje genaamd Caitlin Mijn vriendin en ik zijn woonachtig in het o zo mooie Almere uche uche haha
We zijn sinds kort in het bezit van een peugeot 405 GL uit 1989 (old school) nadat mijn vader al jaren met de 405 rijdt wilde ik ook zo een grote auto....

-Beige met
-elektrisch dakraam (Das enige luxe in de auto)
-trekhaak

Moet heel veel aan gebeuren dus hoop dat ik met vragen hier terecht kan zo af en toe.

Ik heb m gekocht om tijdelijk in rond te rijden moest groter zijn dan me 306 uit 1999 die er van de week mee stopte. Ik baalde er nogal van :S wilde m nog niet kwijt.

Maar goed het 405 virus loopt ook stilletjes door mijn aderen (overgenomen van mijn pa)en het liefst heb ik een Mi16 le Mans

Ik zal binnenkort wat fotootjes erop zetten van de 405 bijna oldtimer!!!

mocht je wat anders willen weten
wees vrij en vraag het me

met vriendelijke groet

Peugeotrebel
Alex


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 08 Apr, 2011 23:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom hier en een goede keuze Smile

Wat mankerde er aan de 306?

Veel plezier hier en met de 405 Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 09 Apr, 2011 10:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hey alex welkom hier Wink


405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
peugeotrebel
Nieuw


Alexander
Registratie: 7-4-2011
Berichten: 6

Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Di 12 Apr, 2011 21:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
@ fab405
de 306 was is min of meer op teveel gedonder iedere keer als er iets is gaan er honderden euries aan reparaties in dus moet er maar van af.

veel schade aan de auto maar goed heb dan ook tien jaar in dat dingetje gestuurd en heb wel vele meegemaakt maar nu een dochtertje dus moet ruimte hebben en dat bood de 306 niet:(


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls