25 jaar Peugeot 405 1987-2012
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Peugeot 200 jaar: fotowedstrijd!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 30 Mrt, 2011 10:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als je pa z'n Partner een beetje opruimt, dan past het daar gemakkelijk in Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Arnold_GT
405 Forum gek


Arnold
Registratie: 22-5-2006
Berichten: 518
Woonplaats: Weesp
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 31 Mrt, 2011 7:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja das ook een optie Wink

Maar hoe hoog en breed zijn die foto's? (incl dat board waar ze op zitten dus he) Ben met de cabrio en wil ze daarmee straks ophalen.

Dak open, foto's erin, klaar Smile (hopelijk is die auto breed en hoog genoeg)



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 31 Mrt, 2011 7:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zou het niet met de cabrio doen. De foto's zitten op dunne piepschuim platen, die kunnen geen wind hebben. Anders breken ze... Formaat weet ik niet maar ze zijn ruim een meter breed Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Arnold_GT
405 Forum gek


Arnold
Registratie: 22-5-2006
Berichten: 518
Woonplaats: Weesp
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 31 Mrt, 2011 8:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja, ik ga ook niet open rijden....

Maar van de Cabrio kan het dak open (duh) en dus heb je geen last met de instap, wil ze achter de voorstoelen zetten, doos op de achterbank ter steun, dak dicht en gaan whistling



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Arnold_GT
405 Forum gek


Arnold
Registratie: 22-5-2006
Berichten: 518
Woonplaats: Weesp
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 31 Mrt, 2011 16:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nou ik ben net bij peugeot geweest en heb ze thuis staan Smile
Wat een gigantische dingen!

Moest de voorstoelen naar voren zetten en voorover klappen, fotos over de stoelen heen onder dr rolbeugel door naar de hoedenplank, met het dak dus open, toen het dak dicht, fotos tegen het achterraam, kantelen zodat de achter de stoelen kwamen en toen dr stoelen voorzichtig naar achter geklapt...

Zat met mn knieeen tegen t stuur en met mn ellebogen tegen mn lichaam aan..... Maaaarrrrrtis gelukt Smile



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 31 Mrt, 2011 16:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Very Happy Goed zo!

Vanavond ga ik de eerste ophangen Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Arnold_GT
405 Forum gek


Arnold
Registratie: 22-5-2006
Berichten: 518
Woonplaats: Weesp
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 31 Mrt, 2011 16:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nou ik ben net bij peugeot geweest en heb ze thuis staan Smile
Wat een gigantische dingen!

Moest de voorstoelen naar voren zetten en voorover klappen, fotos over de stoelen heen onder dr rolbeugel door naar de hoedenplank, met het dak dus open, toen het dak dicht, fotos tegen het achterraam, kantelen zodat de achter de stoelen kwamen en toen dr stoelen voorzichtig naar achter geklapt...

Zat met mn knieeen tegen t stuur en met mn ellebogen tegen mn lichaam aan..... Maaaarrrrrtis gelukt Smile



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 31 Mrt, 2011 17:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Alweer? Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 31 Mrt, 2011 23:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hij moest 2 keer rijden Laughing


"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Arnold_GT
405 Forum gek


Arnold
Registratie: 22-5-2006
Berichten: 518
Woonplaats: Weesp
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Vr 01 Apr, 2011 7:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nee, een telefoon die al een paar keer gevallen is.... Ik snap echt niet waarom ie het nog een keer postte.. devil


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 01 Apr, 2011 8:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls