25 jaar Peugeot 405 1987-2012
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Max 405 GRI

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
max
Nieuw


Max
Registratie: 20-7-2009
Berichten: 5

Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Za 26 Mrt, 2011 11:42    Onderwerp: Max 405 GRI Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo iedereen,

Ik ben max ben 24 jaar en rijd momenteel al 2 jaar rond in mijn 405 die ik van een oom over heb kunnen nemen in ruil voor een laptop.

Het is een ideale wagen, kunt er confortabel met 5 personen in zitten en in de koffer kun je genoeg kwijt voor een weekendje weg met de vrienden.

Tot nu toe weinig spannends mee gehad als een lekke remcilinder. Helaas begint hij de laatste tijd meer olie te verbruiken en lijkt de kracht van het blokje zijn te verdwenen dus ik vrees dat het binnenkort einde oefening is voor de 405.

max


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 26 Mrt, 2011 12:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hey max welkom hier


405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4



Laatst aangepast door daflover op Za 26 Mrt, 2011 16:51, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Wo 30 Mrt, 2011 21:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat is toch geen begin? "binnenkort einde oefening is voor de 405"
Maar ik wens je welkom en hoop dat je door deze club je 405 nieuwe kracht vindt Smile



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Wo 30 Mrt, 2011 21:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Uitzoeken waar de olie heen gaat en fixen is ook een idee Smile
Misschien gewoonweg een kleppendekselpakking en zelfs
als het erger is kan alles gemaakt worden. Desnoods een
fris motortje erin Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls