Bekijk/upload hier de meeting foto's
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Kennismaken met lion605

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lion605
Nieuw


Martijn
Registratie: 9-2-2011
Berichten: 6

Leeftijd: 53

BerichtGeplaatst: Wo 09 Feb, 2011 14:50    Onderwerp: Kennismaken met lion605 Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo allemaal,

Ik heb me zojuist aangemeld op het forum. Mijn naam is Martijn, ik kom uit Hilversum en ben 40 jaar. Mijn hele leven heb ik al een voorliefde voor Franse auto's en ik heb een grote verzameling Peugeot spul. Folders, modellen, een zeer uitgebreid archief met exclusief materiaal en uiteraard ook een verzameling Peugeots uit de 04 en 05 serie ( o.a 304 break, 604 GTI, 505 Turbo I, 205 CTI, 605 SV)

Ik heb net een 405 SR 1.6 uit 1988 gekocht, 42.800 km gelopen en helemaal origineel in showroomstaat. Ik weer zeker dat dit een van de mooiste nog overgebleven exemplaren is ! Ze krijgt binnenkort nieuwe sapjes, nieuwe disriem en waterpomp en uiteraard APK. Daarna gaat ze weer fijn de stalling in, om er op mooie dagen uit te komen. Nu nog op zoek naar een leuke MI16 of T16 ! En naar een nieuwe rechterspiegel, want er zit er nu een op van een GR en die is niet in de kleur....

Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image



Ergens een mening over hebben is niet altijd hetzelfde als ergens verstand van hebben.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 09 Feb, 2011 16:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
zoals ik op emw al zei...

mooie 405 Cool



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Wo 09 Feb, 2011 17:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi en welkom.
Spiegel kun je gewoon laten zitten.
Je hebt een kapje nodig die erop hoort Wink



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Wo 09 Feb, 2011 18:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom, ik had t al op lion d'or gelezen...heb je al een foto van je complete *05 serie ?


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Wo 09 Feb, 2011 21:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gefeliciteerd met je aanwinst Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Wo 09 Feb, 2011 23:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hoi welkom mooie aanwinst en mooie verzameling!! Wink


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
lion605
Nieuw


Martijn
Registratie: 9-2-2011
Berichten: 6

Leeftijd: 53

BerichtGeplaatst: Wo 09 Feb, 2011 23:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Daan schreef:
Hoi en welkom.
Spiegel kun je gewoon laten zitten.
Je hebt een kapje nodig die erop hoort Wink


Nee helaas dat gaat niet, het is echt een andere spiegel. Het originele kapje heb ik er wel bij trouwens.

@Nothing beats a lion : foto van de complete verzameling of alleen de 05 en heb ik niet. Ze staan in 2 verschillende stallingen en voordat ik ze alle 16 bij elkaar heb ben ik wel even bezig. Ze zijn ook niet allemaal rijdbaar op dit moment. Lukt dus niet helaas..



Ergens een mening over hebben is niet altijd hetzelfde als ergens verstand van hebben.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Wo 09 Feb, 2011 23:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
jammer Sad


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Do 10 Feb, 2011 0:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je hebt er nu zeker een handbediende spiegel opzitten en die wil je vervangen door een elektrische ?


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
lion605
Nieuw


Martijn
Registratie: 9-2-2011
Berichten: 6

Leeftijd: 53

BerichtGeplaatst: Do 10 Feb, 2011 7:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Daan schreef:
Je hebt er nu zeker een handbediende spiegel opzitten en die wil je vervangen door een elektrische ?


De huidige is handbediend, maar ik wil m vervangen door een handbediende, elektrisch verwarmde in kleur.



Ergens een mening over hebben is niet altijd hetzelfde als ergens verstand van hebben.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Do 10 Feb, 2011 11:25    Onderwerp: Re: Kennismaken met lion605 Reageer met quote Add User to Ignore List
lion605 schreef:
Nu nog op zoek naar een leuke MI16 of T16 !


Ik kan je aan beiden helpen Wink

Ik heb een phase 2 Mi16 staan , technisch zeer goed , carrosserie behoeft wel wat aandacht ....

En ook heb ik de perfecte T16 staan , weliswaar van een klant , maar : deze is te koop w00t

Dus : serieuze interesse ?



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls