Peugeot 405 - Un Talent Fou!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

GRD & GRX minimeet Wirdum

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 15 Jan, 2011 22:31    Onderwerp: GRD & GRX minimeet Wirdum Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zou vandaag even snel wat spullen naar m'n opslag brengen, dat liep even anders...

Daar achter bij het oude schoolgebouw (1910) aangekomen, stond daar een nette GRD Break.
Ik kon het niet laten om onze net gewassen break daar naast te parkeren.
Er was gelijk al een 'joch' van een jaar of 17 die even stond te kijken, je zag 'm denken "hé twee de zelfde auto's"

Ik loop naar binnen met een AH-sinasappeldoos, goedkoop en makkelijk voor opslag, en zie gelijk dat er iemand staat te 'rommelen' met mijn motortakel.
Geen enkel probleem, daarvoor heb ik 'm daar ook weggezet.

Eerst m'n spullen naar zolder zolder gebracht en wat staan 'lullen' met de 70 jarige eigenaar van het pand, welke druk aan het klussen was aan één van z'n projecten.
Daarna, met hem, even bij de andere persoon gekeken welke inmiddels mijn takel had klaargezet om een blok van een werkbank te tillen.
Daar begint het eigenlijke verhaal pas...

Wij hebben hem geholpen bij het behoedzaam optakelen van het blok, en zodoende raakte ik met hem in gesprek.
Het blok was van een 403 welke de vervanger moest worden van zijn huidige 403.
Ik de takel hangende kon hij het blok mooi demonteren en schoonmaken.
Terwijl hij bezig was met het blok kwam het gesprek op z'n andere auto, de 405 Break.
Die diesel had inmiddels ruim 425.000 km op de teller, zonder noemenswaardige problemen.
Hij had de auto overgenomen van zijn vader welke 'm nieuw gekocht had.
Toen pas liet ik hem weten dat mijn break naast de zijne stond,
verrast dat hij was moest hij gelijk gaan kijken w00t
De complimenten gekregen voor mijn break Wink

Zodoende begon hij over een 'nette rode sedan met spoiler' welke hij wel eens gespot had in zijn woonplaats (Grou).
De vrouw, die met de rode 405 reedt, had 'm al eens aangesproken toen hij de break aan het wassen was.
Ik kon een glimlach niet meer onderdrukken toen ik 'm vertelde dat 'die vrouw' mijn vriendin was.
Hij vondt het ook een bijzonder toeval Very Happy

Ik heb nog 1½ uur met de beste man gesproken over de Peugeot's en de hobby.
Helaas moest ik toen écht weg.
Ik heb 'm toen ook gelijk maar gezegd dat het gebruik van de takel geen probleem was Wink



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 16 Jan, 2011 0:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Leuk toeval Very Happy
Ik mis alleen 1 ding, het afgeven van de 405 Club flyer



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 16 Jan, 2011 0:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Tuurlijk heb ik het over onze club gehad!
Hij was op de hoogte van de 405 club,
echter ik denk niet dat we hem hier online tegen zullen komen.
Ik mijn ogen is dat niet de persoon daarvoor...



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls