De enige juiste plaats voor een 405 liefhebber
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Quist 405 GLX
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Quist
Nieuw


pepijn
Registratie: 29-6-2010
Berichten: 13
Woonplaats: Dirksland
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Do 16 Dec, 2010 9:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Garantie op de koppelingset klopt inderdaad, echter heb ik deze ex btw incl korting ''onder de tafel'' gekocht zegmaar. Scheelde me goed €80,-, echter zonder bon en zodoende maak ik denk ik geen kans op de garantie. Zodoende heb ik mijn eigen ruiten al ingegooid dus Razz

Koppeling is nog geen jaar oud, uit mijn hoofd is hij maart DIT jaar vervangen. In ieder geval iets vóór de zomervakantie.

Ik heb de koppeling zelf vervangen, was goed te doen. Echter ben ik nu zo druk bezig met mijn werk en andere dingen dat ik er de tijd echt niet voor vrij kan maken en ik het uit zou moeten laten besteden... wat weer de nodig kosten met zich meebrengt uiteraard.
Daarbij komt dat ik (aangezien het de zakenauto van het jaar was Razz) de auto ook voor mijn werk rijd, ben vertegenwoordiger dus heb hem echt altijd nodig.

Ik zal sowieso eens lang jou rijden Edgar, is toch in de buurt. Wanneer schikt het? Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Quist
Nieuw


pepijn
Registratie: 29-6-2010
Berichten: 13
Woonplaats: Dirksland
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Ma 27 Dec, 2010 2:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja mensen het is zo ver....

Ben vorige week zondag eens langs Edgar gereden voor wat info etc, Koffie was erg goed btw Very Happy
Kosten qua materiaal en werkuren vielen me nog mee, echter heb ik een nieuw gebakje op 4 wielen gevonden waar ik voor wil gaan.
Een andere/nieuwere auto stond al op de planning voor komend voorjaar echter moet hij er nu al komen.

Voor de mensen die interesse hebben in mijn 405: http://link.marktplaats.nl/407591470

Is en was altijd een betrouwbare auto, historie bekend en zijn ook veel foto's van in het buitenland etc Smile

Iig thanks voor alle hulp en reacties!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls