405: Rijden is begrijpen !
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

opnieuw aangemeld

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
405GXI
Forumer


Pieter
Registratie: 30-1-2010
Berichten: 23
Woonplaats: zwolle
Leeftijd: 63

BerichtGeplaatst: Za 30 Jan, 2010 21:27    Onderwerp: opnieuw aangemeld Reageer met quote Add User to Ignore List
hallo Very Happy

ik ben peter en woonachtig in zwolle , moest me opnieuw aanmelden aangezien ik mijn naam en wachtwoord kwijt was ,,wist het eenvoudigweg niet meer , hoe dit komt dat ik veel dingen in mijn geheugen kwijtraak en gewoon niet meer weet dat vertel ik nog wel eens , ben allang blij dat ik weer op het forum kan..


groeten peter


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
red205xs
Forumer


sven
Registratie: 27-1-2010
Berichten: 21

Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 31 Jan, 2010 1:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welkom


http://www.peugeotforum.be/vie.....mp;start=0

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Zaleo
Webmaster


Zeo
Registratie: 21-7-2005
Berichten: 2820
Woonplaats: Geleen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Zo 31 Jan, 2010 1:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
BornToBeWild eventjes een PB-tje sturen, wij kunnen wellicht de oude login voor je terug zetten.

Vermeld dan ook duidelijk wel e-mail adres en gebruikersnaam die jij toen gebruikte... Als bewijs achtig iets.

Hoe dan ook, welkom terug!!!!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls