Ontworpen door La Garenne en Pininfarina !!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Hi!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jazz.
Nieuw


tim
Registratie: 28-6-2009
Berichten: 1

Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 28 Jun, 2009 17:20    Onderwerp: Hi! Reageer met quote Add User to Ignore List
Hi, ik zal mij even voorstellen,

Ik ben Tim, kom uit de buurt van Haarlem en student aan de Hogeschool. Inmiddels 21 jaar en in het bezit van een aantal voertuigen.

Om te beginnen heb ik na het behalen van mij rijbewijs in een Matra Murena gereden, die is geruild voor een Renault 19 1.7. En sinds 2 jaar verplaats ik mij normaal per Astra F stationwagen uit 1995 met 226k opt klokkie.

Elke jaar met de vakantie wordt het weer een strijd met de auto. Vorig jaar hebben we een Renault Espace gekocht om een euro-tocht mee te maken. Dat is redelijk bevallen hoewel we wel pech hebben gehad. Dit jaar gaat er een persoon extra mee en een espace was daardoor te klein.

In de buurt hebben we twee inruilers kunnen scoren, Een Beige 309 uit 1991 en een groene 405 Break uit 1995.

Vandaar dus de aanmelding bij dit Forum,

Per toeval beide peugeot. De eerste 405 was een inruilertje met nieuwe banden, beurtje en nieuwe D-riem. De tweede, een 309 had een nieuwe APK en ziet er keurig uit.

Beide auto's slechts voor een paar knaken gekocht en hopen ditmaal zonder problemen onze eindbestemmingen Hongarije en Kroatie te halen.



De eerste:

Peugeot 405 1.8 Break Crystal uit het jaar 1995 met 230k op het klokkie. Geen roest wel een schuifdak en 12v aansluiting in de kofferbak. Hij is lekker ruim en stuurt goed. De achterbank is meesterlijk en zit als een woonkamerstoel. Apk was even klussen, maar met een nieuwe remkrachtverdeler en een wielremcilinder weer helemaal top!


Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image


De tweede:

Peugeot 309 1.4 Profil uit het jaar 1991 met 148k op het klokkie. Nihil plekje roest. Verder géén kras en geen deuk te bekennen. Of het moet de scheur in de voorruit zijn. Van binnen typisch jaren 80 met een bruin dashboard. Schapenmat ligt nog achterin (en kofferbak is als nieuw!) en hoe kan het ook anders: Van een oud mannetje en oud vrouwtje geweest. gaat ondanks het kleine motortje als de brandweer en is lekker zuinig.
Ook bij deze auto is de wielremcilinder lek dus daar moeten we ook even mee klooien,

Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
arie307xsi
405 Stalker


Arie
Registratie: 1-9-2005
Berichten: 4904
Woonplaats: abcoude
Leeftijd: 65

BerichtGeplaatst: Zo 28 Jun, 2009 18:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hey welkom hier.
Mooie auto´s zijn het nog.
Veel suc6



Je voelt je lekkerder in een 206RC,maar beter in een 307!
Als jullie me onderweg missen,dan ben ik er al!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 28 Jun, 2009 22:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ziet er netjes uit, vooral de 405 is een heerlijke km-vreter!

Sucses



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
rutgerwi
405 Gek


rutger
Registratie: 18-1-2006
Berichten: 1067

Leeftijd: 124

BerichtGeplaatst: Zo 28 Jun, 2009 22:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ziet er netjes uit de 405 230.000 is dan kan die nog wel ff mee

de 309 is oerlelijk maar dat is smaak


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 29 Jun, 2009 7:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Fout, Rutger! Een 309 is mooi van lelijkheid! Very Happy

Veel plezier en succes !


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 29 Jun, 2009 8:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom, die 405 ziet er goed onderhouden uit.


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 01 Jul, 2009 20:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Fout, Rutger! Een 309 is mooi van lelijkheid! Very Happy

Veel plezier en succes !


zels bij talbot wouden ze m niet hebben whistling


maar dit is wel een hele nette Wink



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
k-pax
405 Gek


k
Registratie: 15-9-2007
Berichten: 1211


BerichtGeplaatst: Do 02 Jul, 2009 15:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nette 405! Airco erop?


Ex SRi 2.0 '94, GL '90, 2x SRi '91, 605 sv3.0 '90 - en nu een NS trajectkaart Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Vr 03 Jul, 2009 13:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Denk het niet, het is een Crystal uitvoering, geen air-line..


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls