Ontworpen door La Garenne en Pininfarina !!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

3 Egyptische 405 politie auto's

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 24 Jun, 2009 20:13    Onderwerp: 3 Egyptische 405 politie auto's Reageer met quote
In achtervolging van een gele Chevrolet Camaro 2007 in de film Transformers 2: Revenge of the Fallen whistling

Naar boven
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Wo 24 Jun, 2009 22:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bumblebee?


Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Do 25 Jun, 2009 6:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Razer schreef:
Bumblebee?
whistling

Naar boven
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 25 Jun, 2009 9:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Van het weekend zien!


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Do 25 Jun, 2009 17:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Even ter info om duidelijk te maken waar het moment zich bevind.

Zodra ze in Egypte zijn komen ze politie tegen 2 Alfa 156's vervolgens komen zin een stadje en daar worden ze achtervolgd door de 405's er word ook 1 405 beschadigd Linkerkoplamp.


Naar boven
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 27 Jun, 2009 2:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik hem hem vandaag gezien, en ik zat stiekem toch weer te zwijmelen. Ik stootte m'n vrouw aan en zei "A 405! That was my car, the Peugeot 405!"


JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 29 Jun, 2009 9:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
En toen deed ze: crazy ?

Laughing


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
GriffeCTI
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 10-3-2006
Berichten: 977
Woonplaats: Hellevoetsluis
Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Ma 06 Jul, 2009 10:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ben,Maaike,Aike(neef),Joyce, Ik en nog 2 vrienden gingen vorige week naar de bios..


Zitten we rustig die film te kijken.. zeggen ben en ik tegerlijkertijd... FASE 1 405... hahahahahah w00t



www.205cti.nl
Eigenaar van de 205 onderdelenhemel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 06 Jul, 2009 19:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Low budget film dan. Konden ze niks mooiers dan 405's huren? devil Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Ma 06 Jul, 2009 22:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote
fab405 schreef:
Low budget film dan. Konden ze niks mooiers dan 405's huren? devil Razz


Er doen verder alleen 3 van de nieuwste Chevrolet modellen in mee, als wel een Audi R8 oh ja en de concept van de nieuwe Chevrolet Corvette Stingray.

Verder heb ik een aantal Alfa 156's gespot, een Mustang en natuurlijk de Camaro 2010. Bumblebee is namelijk in deze film al aangepast naar de 2010 uitvoering met de andere motorkap 4kante koplampen en de uitgebreidere bumperkit


Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls