Je voelt je lekkerder in een 405
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

dag allemaal
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 24 Mrt, 2009 23:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wie niet JS Very Happy


Pascal heeft ook nog geen topic, bumpers zijn net gespoten dacht ik, en hij heeft een sticker Razz

Denk dat je spoiler zelffabrikaat moet worden.

Ik zie alleen geen lip voorop Neutral



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 25 Mrt, 2009 0:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Nee topic is er ook nog niet, hou momenteel wel al van alles in de gaten qua koop en verkoop van 405's.
Het is de bedoeling om eind dit jaar de donor te kopen en dan rustig aan te gaan bouwen. whistling

De bumpers zijn nog niet gespoten, die gaan mee zodra we een schade auto naar de spuiter brengen, echter die schade bak staat nu bij iemand die hem aan het richten is. gaap

Vervolgens is dan het eerste grote project aan de auto, helaas nog steeds het inbouwen van de MI. Confused

Heb Ed vandaag aan de lijn gehad, ga eerst het huisje inrichten en vervolgens is dan de conversie aan de beurt. Confused Cool

Dan is het volgende project, mijn inmiddels gereserveerde 1.8 in een 205 hangen en die klaar maken. Shocked

En dan zitten we inmiddels al wel tegen het einde van het jaar en dan kan er een donor aangeschaft worden die verbouwd gaat worden naar de Rally Raid. devil

Maar Welkom Wesley en ook jouw project lijkt me bruut om straks te gaan volgen.


Naar boven
PUG(z)OT
Forumer


postelmans
Registratie: 16-3-2009
Berichten: 29

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Wo 25 Mrt, 2009 8:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ja die lip staat alleen op de zwart wit foto, moet ooit bij peugeot sport ofzo te krijgen geweest zijn, want ook de 405's van het franse kampioenschap hadden deze Smile idem voor de achtervleugel

@ animal mother, jouw projectje zal nog wat extremer gaan worden precies als je een rallyeraid gaat bouwen, 2 deuren te veel is een hele uitdaging Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Do 26 Mrt, 2009 2:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote
ik weet het wesly, gelukkig is de slijptol gduldig, en het las apperaat nog lang niet moe Laughing

Het gaat een lange weg worden, maar gebouwd gaat ze worden.


Naar boven
PUG(z)OT
Forumer


postelmans
Registratie: 16-3-2009
Berichten: 29

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Ma 25 Mei, 2009 17:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dit weekend nog eens geprofiteerd van het mooie weer en nadat ik niet meer verder kon aan de circuit 205 heb ik de veren er vanvoor vantussen gehaald en vervangen door de verlagingsveren die onder mijne CTi uitkomen...
t resultaat is bevredigend, hij ligt nog altijd vooraan lager als achteraan en hij veert zelfs nog Laughing
al lijkt t nu ik t zelf op foto zie, alsof hij precies wat op zen gat ligt Confused


Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

zonnige groete Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Ma 25 Mei, 2009 18:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooie velgen.. Surprised

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Johan406dryver
Forumer


Johan
Registratie: 27-3-2009
Berichten: 40

Leeftijd: 38

BerichtGeplaatst: Vr 29 Mei, 2009 18:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
staat hem lekker die velgjes en verlaging succes er mee

mooi 406 icon_yikes
jou 406 voor bumper die doorlopende stootstrip is mooi.
Is straks een kopie van die van mij gaat ook nummerplaat loos whistling

alleen een vraag hoe heb je dat precies gedaan met de 406 voor bumper Ik heb al een manier gevonden maar tips zijn altijd bruikbaar.



peugeot 406 2001 GT 2.2 16v 158pk
peugeot 406 1995 met MI16 160pk blok uit een 405.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 29 Mei, 2009 18:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Johan406dryver schreef:
staat hem lekker die velgjes en verlaging succes er mee

mooi 406 icon_yikes
jou 406 voor bumper die doorlopende stootstrip is mooi.
Is straks een kopie van die van mij gaat ook nummerplaat loos whistling

alleen een vraag hoe heb je dat precies gedaan met de 406 voor bumper Ik heb al een manier gevonden maar tips zijn altijd bruikbaar.


Wil niet veel zeggen Johan, maar de auto op de foto is een 405


Naar boven
Leo205
405 Gek


Leo
Registratie: 15-8-2005
Berichten: 1486
Woonplaats: Leerbroek (ZH)
Leeftijd: 34

BerichtGeplaatst: Vr 29 Mei, 2009 18:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hij heeft het ook over de 406 van Wesly..


205 1.3 Rallye - 205 1.6 XS

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Johan406dryver
Forumer


Johan
Registratie: 27-3-2009
Berichten: 40

Leeftijd: 38

BerichtGeplaatst: Vr 29 Mei, 2009 19:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
staat ook duidelijk 406 bij ja heb het over die grijze en dat is volgens mij een 406


peugeot 406 2001 GT 2.2 16v 158pk
peugeot 406 1995 met MI16 160pk blok uit een 405.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
PUG(z)OT
Forumer


postelmans
Registratie: 16-3-2009
Berichten: 29

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Vr 03 Jul, 2009 18:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
die doorlopende strip in de voorbumper heb ik gemaakt van het middenstuk van de achterbumper Wink zo ook de chrome strip, alleen die moet je op de uiteinden inkorten

veel succes ermee Very Happy

ondertussen een koffer spoiler gevonden die me wel aanstaat Shocked


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
PUG(z)OT
Forumer


postelmans
Registratie: 16-3-2009
Berichten: 29

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Di 28 Jul, 2009 23:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ondertussen de huidige eigenaar van die race wagen nog eens tegengekomen op het circuit van zolder, hij zou er de 8e augustus mee naar onze pugdriver trackday komen, dus voor zij die geinteresseerd zijn Laughing je moet wel een mondje frans kunnen Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Di 28 Jul, 2009 23:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wauw, dat is echt niet verkeerd.
Ik ben jaloers op mensen (van mijn leeftijd) die zo iets bereikt hebben Smile



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
PUG(z)OT
Forumer


postelmans
Registratie: 16-3-2009
Berichten: 29

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 19:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
effe foto update

eerst andere wielen gekocht, 17ers want die 16ers zijn wat klein voor een 405 (meteen famillie foto van gemaakt whistling )

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

mi kitje ligt klaar en heb ook mijn gedroomde spoiler op de kop kunnen tikken devil

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

groeten wesly Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 22:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ook mooie wielen! Smile

En wat heb je met die vorige set gedaan?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls