Winnaar Rally van Tunesië (1988)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Hallo ik ben......
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 03 Mrt, 2009 0:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ha,ha! Ik heb ook zo'n wisser van de Action voor de ZX gekocht. Very Happy In het midden van de wisser raaktie ie het raam niet eens en na een paar kilometer vloog ie in de Schipholtunnel tijdens het wissen van de arm af. Gelukkig niet op een andere auto. Gevaarlijke dingen, hou ze in de gaten. Die voor m'n achterwisser (kleiner maatje) doet het wel goed en blijft er op zitten.

Nee, voor m'n 405 hou ik het bij de Valeo flatblades; die zitten er nu al meer dan 3 jaar op en ze doen het nog perfect Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Luppie
Forumer


Luppie
Registratie: 22-2-2009
Berichten: 34

Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Di 03 Mrt, 2009 0:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ja echte kwaliteit is het zeker niet. moest ook wel iets duwen en trekken voordat hij de ruit raakte. de achter wisser heb ik zelf op maat gemaakt omdat ze die niet hadden.


Peugeot 405 GrX 1.6 Air-line

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 03 Mrt, 2009 1:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik weet niet waar je woont maar bij Action Hoofddorp, Nieuw Vennep en Best heb ik de kleinere variant zien liggen. Ik denk dat dat er mooier uitziet dan een afgeknipte grote wisser Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
RodoNet
405 Maniak


Robert
Registratie: 5-8-2008
Berichten: 1771
Woonplaats: Schaarsbergen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Di 03 Mrt, 2009 23:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb die flatblades ook (Bosch Aerotwin), kostte me heel wat meer... 40 euro. Hoe dan ook, welkom hier en veel goede kilometers.


Fiat Ducato 3.0 CNG Rolstoelbus - zakelijk
Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls