405 T16 - Maatstaf voor Talent
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Even voorstellen: UTR-online
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
UTR-online
Forumer


Erik
Registratie: 25-2-2008
Berichten: 41
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 63

BerichtGeplaatst: Do 06 Mrt, 2008 0:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zou inderdaad heel goed kunnen. We hebben daar al een aantal keren gespeeld, de laatste keer met Mieke Stemerdink, die van de Gigantjes, met van die grote op 405 lijkende koplampen.

Ik begrijp dat je even op de website van mijn bandje bent wezen kijken. Doe je zelf ook iets met muziek, of heb je een goed luisterend oor.

Als we daar spelen moet je natuurlijk wél even komen kijken.....gezellug Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 06 Mrt, 2008 11:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Uhm... Daar komen kijken zal erg moeilijk worden...

Je gezicht kwam me al bekend voor... We hebben zelfs al eens samen op het podium gestaan... Smile Doe al een paar jaar het geluid op 1 vd podia van de big band battle. Dit jaar sta ik weer op 1 vd podia.



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
UTR-online
Forumer


Erik
Registratie: 25-2-2008
Berichten: 41
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 63

BerichtGeplaatst: Vr 07 Mrt, 2008 1:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat is helemaal mooi zeg, je kunt wel zeggen dat de wereld wel heel erg klein lijkt op deze manier. Welk podium heb je afgelopen jaar gedaan, die mét of zonder Mieke.

Het is daar best wel een gezellige aangelegenheid moet ik zeggen. De meeste bandleden zijn in iedergeval enthousiast.

Ik ga overigens nooit met de 405 naar deventer...altijd met de motor. Dan sta ik bijna naast het podium geparkeerd.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Vr 07 Mrt, 2008 2:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Haj, toffe kleur, welkom Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Stephan
405 Maniak


Stephan
Registratie: 27-1-2007
Berichten: 1619
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Vr 07 Mrt, 2008 2:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Matthijs schreef:
welkom Smile

Beetje laat. getlost Razz



Peugeot 405 SRDT Break. Grijs kenteken.
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Vr 07 Mrt, 2008 10:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik stond bij Denise Jannah op het podium Smile (podium naast het podium van Mieke Smile)

Zal ik dit jaar wel weer staan, met het mooie fontijntje midden op het plein.



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls